La Monica få familiegjenforening!

La Monica få familiegjenforening! / Kunngjøringer / Rop ut mot urettferdigheten! / Kommentarer


Gjest

#1

2016-09-26 21:01

Denne saken er rett og slett hårreisende for oss alle sammen!
Synes jeg og, men å få krevd saken behandlet innen et par uker er også hårreisende.

#2 Re:

2016-09-27 08:56

#1: -  

 

Magnus

#3

2016-09-27 19:38

Sjokkerende ja. Hvordan kan saken deles videre? Er den referert i en avisartikkel?

Dessverre har vi et system i dette landet som favoriserer folk som ikke burde ha blitt tatt på med silkehansker (terrorister etc.), mens lovlydige, konstruktive innvandrere, skyves ut. Dette skaper forakt mot systemet. Men få saken i media igjen, det pleier å hjelpe. Da blir politikere og byråkrater plutselig villige til å behandle befolkninga rettferdig.


Gjest

#4

2016-10-02 08:29

Har hørt gjentatte ganger at uDi sitter på for mange saksbehandlere nå... så da må de få fart på sakene.. og det tar ikke mer tid enn at to tre ikke tar lunsj endag... dette tror jeg bare har blitt en prinsippsak for dem... men om de fortsetter så går nok saksbehandleren tom for ferdig oppsatte maler som kan passe inn i... norske regjering har innført en egen dag. 11/10. Som forbud mot tvangsgifting... men jeg ser på reglene fra norske regjering på samme vis... om ikke norske nordmenn født i Norge skal få lov og frivillig bestemme hvem vi skal gifte oss med... så er det vel noe motsatt tvang fra regjeringens side. JEG er helt naturlig og med største selvfølgelighet tillatt og være med mannen min i hans land.. så lenge jeg ønsker. .. Jeg er hanså kone og vi har barn... Disse reglene er åpenlyse at burde vært i etthvert land... ihvertfall Norge som er så langt opp og frem og nytenkende... skammer meg over at systemet er så lite familievennlig...