Flytt Adam hjem til fostermor Gro Mikalsen umiddelbart!

Flytt Adam hjem til fostermor Gro Mikalsen umiddelbart! / Kunngjøringer / Kjære du – tusen takk for at du har signert vårt opprop! / Kommentarer


Gjest

#1

2016-03-08 12:40

Heia BPA-ordninger. Bedre for alle, (inkludert kommunen). Flott at dere ikke gir dere så lett!

Jeg hadde blitt rasende om mitt barn hadde blitt omplassert bare fordi jeg søkte om BPA. Det er intet annet enn et maktovergrep.

Gjest

#2

2016-03-08 12:45

Dere gjør en bra jobb ! Hvis det er noe annet eller mer enn oppropunderskrift jeg kan gjøre .så si fra. Hjerteklem ;)
: Finn
Nina Langfeldt

#3

2016-03-08 13:00

Jeg støtter oppropet og deler, men HUSK: det er mange biologiske foreldre som står i lignende situasjon overfor barnevernet- det som ofte skjer når biologiske foreldre stiller lignende krav til hjelp og støtte, er at funksjonshemmede barn med supergode foreldre blir tvangsplassert i fosterhjem.


Gjest

#4

2016-03-08 14:10

Føler sterkt med dere. Kjempet selv en årelang kamp for min bror med downs syndrom. Får vondt langt inn i hjertet av hva dere må gjennom..Stå på, dette MÅ bare ordne seg !!

Gjest

#5

2016-03-09 10:42

Tusen takk <3
Jeg vet hvor viktig det er med stabilitet, forutsigbarhet og trygghet for barn med kognitiv nedsatt funksjon. Jeg har selv en sønn med DS og fikk ikke fred i sjela før det ble BPA for han i sitt eget hus. Her lærer han alt og kan bygge opp kunnskapen sin. Han trenger ikke bruke energi på ting som gjør han usikker, redd og utagerende...
Å velge selv kan læres og det er nettopp det BPA og Independent Living er et redskap for.
Nedsatt kognitiv funksjon er en stor resurs for omgivelsene og vi trenger å oppdage det på nytt. Ikke bare se på det som et problem, nei en mulighet for ALLE mennesker å lære mer :)
Lykke til, dette vil ende godt... Mvh Sol'

Gjest

#6

2016-03-09 23:10

Slutt å "kidnappe" barn og la barna være hos familien !
Dere ødelegger familier og barn for livet !

Gjest

#7

2016-03-12 09:54

Sender en hilsen og ønsker lykke til for den lille familien .Adam er heldig som har en slik mamma i sitt liv .Som er der for han uansett utfordringene i Adams hverdag.Så modig å stå frem og fortelle om den urett som utspilte seg.