La den modige meksikanske studenten få bli i Norge!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra La den modige meksikanske studenten få bli i Norge!-oppropet.


Gjest

#26

2014-12-17 08:22

Det burde ikke være mulig og behandle en sak så uprofft som Norge har gjort her. Om det ikke skjer en endring av dette vedtaket slutter mange å tro på rettsystemet vårt..hva med de som truer politikere og veiver med is flagg? De kan gjerne bli sendt ut for meg!

Gjest

#27

2014-12-17 09:07

Jeg er klar over at det ikke var en passende måte å markere sin sak på ved å bryte inn på denne måten, samtidig står Nobelprisen i menneskelighetens og humanitetens navn. Ikke minst dette året angående nobelprisvinnerne og blir da en stor kontrast hvis denne studentens sendes ut, da han var en student som ville belyse situasjonen for studenter i Mexico.

Gjest

#28

2014-12-17 20:02

Skal Norge gjøre seg skyldig i ennå flere menneskerettighetsbrudd???
Ikke send denne modige studenten i klørne på mordere!!Vi må verne om fredelige demonstranter som gjør verden en stor tjeneste i å opplyse oss om massemord i nå også Mexico ,der media tier!!!

Gjest

#29

2014-12-19 07:24

Bra at så mange engasjerer seg mot UDI og dems jernhånd. Vi må bli bedre på å si ifra når noe er urimelig og urettferdig. Dette er et steg i riktig retning. La han få bli!

Gjest

#30 Re: Re: Re:

2014-12-19 07:32

#14: - Re: Re:  

 "sinte" kan vel også sees som om at det kommer til å få følger hvis han returnerer? Det er mange folk i mexiko som kan gjøre livet hans surt, eller å ta det. Ikke vær så naiv å tro at selv om han blir returnert så vil han ha et godt liv etterpå. Nobels Fredpris var fulgt av internasjonal presse og det gjør sitasjonen mer innviklet.


Gjest

#31

2014-12-19 23:16

Ikke straff gutten for at politiet ikke gjorde jobben sin.

Gjest

#32

2015-01-02 22:59

jeg vil få Adan cortes ut av Mexico nå ,før det blir forsendt,og redde Adan ,jeg har bare så lyst og reise og hendte Ham nå,nå haster det med og få ham hit til Norge nå.Da dem har begjynt og trakkasere ham på gata og på facebook ,daer hans liv i stor fare ,vi må handle nå