Opprop.net

Første frihetsdag/første bakfull-dag

Forige kampanje ble tatt ned på 500 deltagelser etter bare noen få timer. 
17. 
mai er dagen vi feirer frihet, fellesskap og alt som binder oss sammen som land. Men når flaggene er pakket bort og gatene stilner, står mange igjen helt utslitte — fulle av inntrykk, glede og lange dager med mennesker, tradisjoner og feiring. Derfor burde vi også ha en «første frihetsdag» dagen etter: en dag for å lande, hente oss inn og ta vare på hverandre. Frihet handler ikke bare om å feire hardt, men også om å få puste etterpå.🇳🇴🇳🇴🇳🇴


Kjartan Krogstad-Østensen
Kontakt forfatteren

Signer dette oppropet

Ved å signere godtar jeg at Kjartan Krogstad-Østensen vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.


ELLER

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: