Fjern blomberingene i mopeder
folk irriterer seg over at mopeder bare gåt 45km/t og det er altfor sent. det er en fare for trafikken.
argumentene til at mopeder skal være blombert er:
16åringer bør ikke kunne kjøre fortere enn 45km/t. det er jo bare å ta lett mc lappen.
de er ikke bygget for å gå raskere enn 45km/t. noen mopeder går opp i 90km/t uten blomber.
nå har vi ny regjering, så håper at de kan gjøre noe med dette irriterende problemet.
Kontakt forfatteren
Kunngjøring fra administratoren av dette nettstedetVi har avsluttet denne underskriftskampanjen og har fjernet underskrivernes personlige opplysninger.EUs personvernforordning (GDPR) krever en legitim grunn for lagring av personlig informasjon, og at denne informasjonen lagres kortest mulig. |
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.