Er du enig i at Ungarn trenger DYREPOLITIKK OG DYREVERN OMBUDSMAN? (PETISJON OG ÅPEN BREV)

Ledere i landet ser enten ikke eller ønsker ikke eller vet hva som skjer i landet.
Uansett: En forferdelig feil som kommer inn i livene til dyr hver dag!
Fra skandaløse og motbydelige grusomheter, til forbløffende og lemlestende dyreboliger, til daglig tortur og regelmessige henrettelser, til vanlige rykter og levebrødte rykter, til tilstanden til oppdrettere og urtedyrere og deres utenrikshandel!
Omfattende systematisk overvåking av dyreholdsbetingelsene på nasjonalt nivå ville være minimal, selv om slike forhold ville være berettigede. Det er rystende at i allerede godt identifiserte regioner blir tortur av dyr blitt "moteriktig", en forbrytelse som er lovlig straffbar.
Notarius er overarbeidet, de har ikke kompetanse til å håndtere disse sakene, og ingen fører tilsyn med dyrevelferdsarbeidet. Heldigvis sørger politiet for åstedet mens dyrebeskytteren går til dyret, tar bilder, samler bevis.
Å lage en PET POLICE vil gjøre denne oppgaven enklere, raskere og mer effektiv. Resultatet av mishandlingen av dyret og barna er det samme, i begge tilfeller er de grusomme mot en ubeskyttet levende skapning hvis løsning vi ikke lenger kan vente på.
Mot utallige demonstrasjoner og medieopptredener: INGEN effektive endringer, INGEN VICTORY NATIONAL ARRANGEMENTS FOR DIN PROBLEM! HVORFOR?

Dedikerte, men overveldende, sivile dyreforkjempere, noen hundre mindre privatpersoner, og noen av de mer fremtredende kroppsbyggere på nasjonalt nivå, driver med dyrebeskyttelse og redning av dyr. VÅRE MAKT OG MER OM DETTE FINANSIELLE MULIGHETER! lagre redningsmidlet fra institusjonalisert spamming PUBLIKASJONER! (som skatt er 1%)
"MINIMUM har rundt 30 000 herreløse hunder på gata og venter på omsorg, noe som er spesielt betydelig gitt at anslagsvis 4-5 millioner hunder bor i landet totalt. de angriper. " (undersøkelse og mening fra en internasjonal organisasjon)

Det er et par titalls millioner forints for dekontaminering, selv om minimum ville være 10 milliarder forints.
Vi som skattebetalere vil gjerne bruke skatten vår til dette formålet, og vi KREVER en løsning på denne utålelige staten!
Det er utallige andre europeiske eksempler på emnet: Nederlandsk, polsk, tyrkisk, italiensk, østerriksk, Luxembourg ..... osv.
Hva er den gjenvinnende regjeringens plan for en løsning? Hvorfor hører vi ikke? Vi forstår ikke HVORFOR HANDLER DU IKKE? Ikke motivert nok?

Verden er forferdet over hva som skjer i dette landet!?! Er det verdig et europeisk land?!?
Hvilken aggressiv grusomhet, hvilken likegyldighet, hvilken tull, hva en meningsløs hundretusener henrettelser på en meningsløs plengård! (omtrent 150 000 hunder dør der hvert år, og lever allerede under forferdelige omstendigheter)

Livet til et husdyr kan reddes med et sentralt tilgjengelig adopsjonssystem på Nasjonalt nivå, eller til og med adoptert gjennom en etablert Internett-basert internasjonal kontaktplattform! HVORFOR har ikke landet en? De vet ikke om problemet, ikke sant?

Takket være to ikke-statlige stiftelser, kan dyrebeskyttelsesutdanning være spredt over skoler, barnehager, men HVORFOR AKTIVER DETTE GRUNNEN? Hva er hindringen? Spesielt på landsbygda hvor dette ville være et daglig krav! Tross alt, beskyttelse, kjærlighet og respekt for dyr styrker vår egen mentale helse sammen med den fysiske.
Støtt begjæringen ved å signere den hvis du er enig i behovet for å løse dette problemet FØR du trenger å bli løst og å gjøre det oppmerksom på deg.
Foreløpig er det KUN mediepublisiteten der vi kan heve stemmen - dessverre er stillingen som Dyrebeskyttelsesombud avskaffet UTEN å løse problemet!

(Anna Makai / Annamaria Majoros)
DYREPOLITIKK FOR UNGARN
(Facebook-side)

Ved å signere gir jeg Annamaria Majoros fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.