Bevar Post-i-Butikk hos Mixkiosken i Rønvik!

Posten har besluttet å legge ned post-i-butikk i Rønvik! Flere tusen innbyggere i Rønvik har nytt godt av denne geniale og fleksible posttjenesten som ligger på veien mellom bosted og arbeidsplass. Nå skal posten legge ned dette tilbudet, og rute alle brukerne over til sentrum eller Joker 'borterst' i Rønvika - noe som vil gi en lang omvei for mange!

Hvorfor endre noe som fungerer så prikkfritt; både for yrkesaktive, ungdom og -ikke minst - de eldre?

Sansynligvis for å spare penger. Man påfører brukerne ekstra utgifter og tidsbruk for å spare inn på driftsmidlene ogsikre overskuddet! Her kan man lett sitere en tidligere stortingspolitiker:Posten skal ikke gå med overskudd - de skal gå med posten!

Støtt derfor oppropet for å fortelle Posten st vi er dundrende uenig i at det geniale post-i-butikk-tilbudet skal fjerned fra Mixkiosken i Rønvik! Det holder ikke å si at vi kan dra til byen eller borterst i Rønvika; den ideelle løsningen er å bevare tilbudet slik det er nå!