Avlysning av eksamen for Mailand vg3

Grenlandskommunene har avlyst eksamen og nå går både Oslo og Bergen inn for å avlyse eksamen. Guri melby sa i en medieuttalelse i dag at det kun er smittevernhensyn som er en gyldig begrunnelse for avlysning. Siden 17. Mai har det vært to utbrudd på skolen, begge i russekullet. Det er stor sannsynlighet for at din klasse settes i karantene, slik at du må utsette livet ditt med seks måneder. I følge ledelsen på skolen diskuteres allerede en eventuell avlysning, og vi som elever kan påvirke denne avgjørelsen. Støtt avlysning av muntlig eksamen og signer !

Ved å signere gir jeg Marielle kiil fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.