Nei til stedsødeleggende utbygging av Tjøme sentrum

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Høringsfristen 1. mai er rett rundt hjørnet!

2024-04-29 19:11:48

Fristen for å sende inn høringsinnspill til planforslaget er nå på onsdag! Vi oppfordrer derfor alle til å gjøre en ekstra innsats og dele dette oppropet nå i innspurten, slik at vi får oversendt så mange underskrifter som mulig til kommunen og vist med tyngde at innbyggerne ikke støtter denne utbyggingen!

Alle og enhver oppfordres i tillegg til å sende inn sine egne merknader om planen til kommunen på epost: postmottak@faerder.kommune.no

Jeg kommer til å sende oppdateringer via dette oppropet når det skjer viktige ting i prosessen videre etter høringsfristen. Følg gjerne Facebooksiden Aksjon Tjøme sentrum 2024 for hyppigere oppdateringer: https://www.facebook.com/profile.php?id=61557954252236.

Einar Grøtvedt

Folkemøte om Tjøme sentrum

2024-03-25 12:54:01

Vi gjør nå det som kommunen og utbyggerne skulle ha gjort for lenge siden, og inviterer til folkemøte om Tjøme sentrum torsdag 18. april kl. 18.00, 3. etasje i tidligere Tjøme kommunehus. Hold av datoen og spre ordet!

Folkemøte.jpg

Einar Grøtvedt

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.