Nei til nedbygging av Risør videregående skole!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Overrekkelse gjennomført

2020-11-23 11:31:02

Hei!

Signaturene og kommentarene i oppropet "Nei til nedbygging av Risør videregående skole" er nå overrekt til lederen for Hovedutvalget, Rune André Sørtveit Frustøl.

Overrekkelse.png

Hildegard Paaske Larsen

Overrekkelse og avslutning av opprop

2020-11-22 20:06:11

bevar.jpg

Design: Yessica Saravia

Overrekkelse og avslutning av opprop

Det er rørende å se alle signaturer og kommentarer som hittil har tikket inn - tusen hjertelig takk! Risør videregående skole betyr tydeligvis mye for mange, og vi håper å kunne fortsette å være betydningsfulle.

Oppropet har vært ett av mange grep for å påvirke politikerne i Hovedutvalget for utdanning og kompetanse til å bestemme seg for å bevare tilbudsstrukturen ved Risør videregående skole slik den er per dags dato. Andre grep har lokalbefolkningen, nåværende ansatte, tidligere ansatte, foreldre, lokale politikere med flere stått for. Vi har spilt på lag og vi har spilt godt! La oss håpe Hovedutvalget mener det samme.

Hovedutvalget for utdanning og kompetanse har møtet om tilbudsstrukturen tirsdag 24. november. Overrekkelsen av signaturene må selvsagt skje før den tid. Jeg har bedt lederen for Hovedutvalget, Rune André Sørtveit Frustøl, om et møte på Teams i morgen, noe han har sagt ja til. Jeg dokumenterer overrekkelsen gjennom å ta en screenshot. Denne legger jeg ut som dokumentasjon her og/eller i facebookgruppen Bevar Risør videregående skole.

Kjenner du noen som ikke har signert, så be dem gjøre det før 11:00 i morgen, mandag 23. november. Da avsluttes oppropet.

OBS! Det er over 70 personer som ikke har bekreftet signaturen sin på mail. Dette må man gjøre for at signaturen skal med i oppropet!

Hildegard Paaske Larsen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.