Vi som ønsker at drivstoffavgifter skal settes ned.

Vi har den siste tiden sett en drastisk økning i drivstoffpriser her i Norge. Dette skjedde etter at Russland invaderte Ukraina, men vi så tegn til dette på forhånd. Misforstå meg rett, det er forferdelig det som skjer i Ukraina, og det støttes ikke på noen måte.

Det som er viktig her at staten må ta hensyn til egen befolkning samtidig som vi arbeider oss gjennom denne krisen i felleskap. Av den grunn, ønsker jeg at staten skal slutte med sin grådighet, og derved sette ned drivstoffavgiftene i Norge med 40-60% iallefall til krisen er over, og ting går tilbake til "normalen". Den norske stat klarer seg gjennom dette uten å suge befolkningen sin lommebok tom. Det er mange her i landet som er avhengig av bensin/dieselbil, og ikke alle har muligheten til å ha elbil.

Vi har måttet betale oss ihjel av høye strømpriser i hele vinter, og nå drivstoff i tillegg. Hvor går grensen? Når sier det norske folk stopp? Drivstoffpriser på opp mot 25,- literen er ikke greit! Tenk på familiene som må spinke og spare for å kunne fylle på bilen sin slik at ungene kommer i barnehagen og foreldrene til jobb.

Jeg sier STOPP, og ønsker at alle som synes at noe bør bli gjort, og som støtter min kampanje om å sette ned avgiftene om å signere!

Ved å signere gir jeg Tony Sundal Brataas fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )