Vi ønsker kunstis på Nordre Åsen!

Helt siden åpningen av Nordre Åsen idrettsanlegg på 1950-tallet, har det vært skøyteis der hver vinter. Naturisen kunne komme i desember og var en rik tomleplass for mange gjennom hele vinteren. Naturen spiller ikke lenger på lag med de som ønsker vinteraktiviteten på Nordre Åsen. Men skøyteisen ønskes av mange. Derfor dette oppropet overfor byens politikere; kunstis på Nordre Åsen NÅ!

Isflaten på Nordre Åsen har vært en yndet tomleplass for alle, for de lokale skoler og barnehager, for beboerne i nærområdet og for den organiserte idretten. Men uansett frivillighet og stor dugnadsånd gjennom mange år, er det umulig å etablere en stabil isflaten uten minusgrader. Her må det hjelp til. Framtidsplanene for Nordre Åsen idrettsanlegg ble lagt fram for Oslo Idrettskrets og Oslos politikere allerede på 90-tallet. Takket være stor dugnadsånd og riktig bruk av grasrotmidler i Skeid samt godt samspill med Oslo kommune, har det meste kommet på plass - bare ikke kunstisen. Vi håper at også du ønsker et trygt vintertilbud i nærmiljøet. Bli med på dette oppropet. Skriv deg inn på lista.

Roar Smelhus (6CST / Home Workspace - Banken)    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Roar Smelhus (6CST / Home Workspace - Banken) fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.