Vi ønsker at det bygges ungdomsskole på Åskollen!

Dette er en underskriftskampanje for alle som ønsker en ny ungdomsskole på Åskollen. Skoger og Åskollen er i dag de eneste bydelene uten ungdomsskole i sitt nærområde. Rundt 350 ungdommer busses til og fra Galterud skole og Marienlyst skole, hver eneste skoledag. Med en boligutbygging som tilsier over 1000 nye boliger på Åskollen i løpet av de neste ti årene, er behovet for en ny ungdomsskole absolutt tilstede.

Politikerne i Drammen skal i tiden fremover avgjøre om det skal settes om midlertidige brakker og bygges åtte nye klasserom, i forbindelse med utbygging av Marienlyst stadion eller om det skal bygges en ny ungdomsskole i tilknytning til Åskollen. Brakker og åtte klasserom på Marienlyst skole kan avlaste dagens situasjon, men det gjør lite for morgendagens skolesituasjon.

Bli med og fortell politikerene at Åskollen og Skoger trenger en ny ungdomsskole nå!

Vær rask, dette avgjøres hos politikerne den 28. november!

Susanne Akerø-Kleven v/FAU Skoger skole    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Susanne Akerø-Kleven v/FAU Skoger skole fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )