Vi krever at ambulanseberedskapen ikke reduseres i Snåsa! Vi har ingen å miste!

Helseforetaket har besluttet å redusere beredskapen ved ambulansestasjonen i Snåsa i 14 uker i sommer. Ambulansetjenesten er en viktig del av akuttberedskapen i kommunene. Snåsa ligger langt unna begge sykehusene, og etter at legevaktordningen ble lagt til Steinkjer store deler av døgnet spiller ambulansen en livsviktig rolle for innbyggerne. Helseforetaket har tidligere signalisert at det pågår en utredning om hvordan ambulansetjenesten i området skal organiseres på sikt (senest omtalt i T-A 07.06.18), hvor et av forslagene er å fjerne ambulansestasjonen på Snåsa.

Det massive oppmøtet og engasjementet hos snåsningene i Folkeoppropet 31. mai er et tydelig signal om at ambulansen er viktig.

Signer oppropet om du er enig med aksjonsgruppa bekymra mødre, og bidra til å sette ytterligere trykk på beslutningstakerne i helseforetaket.

Vi krever at ambulanseberedskapen ikke reduseres i Snåsa! Vi har ingen å miste!

Line Okkenhaug Sjule - aksjonsgruppa bekymra mødre    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Line Okkenhaug Sjule - aksjonsgruppa bekymra mødre fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )