Stopp skytebanen på Lahaug

FullSizeRender20.jpgVi ber politikere i Skedsmo kommune om å ikke tillate etablering av ny skytebane på Lahaug.

En ny skytebane på Lahaug vil medføre støybelastning og konflikt i Gjelleråsmarka. Vi kan ikke godta at tur- og rekreasjonsområder skal bli påført belastningen en skytebane på Lahaug medfører. Et nytt anlegg for skyteaktiviteter må lokaliseres til et mindre presset område, som ikke belaster boligområder og viktige tur- og naturområder.

En ny skytebane på Lahaug går både utover markagrensa, dyrka mark og verdifulle natur- og kulturområder. Gjelleråsmarka er et viktig rekreasjonsområde for et stort antall innbyggere i både Nittedal, Lørenskog, Skedsmo og Oslo. Vi ber derfor politikere i Skedsmo kommune om å stanse planarbeidet.

Ta vare på nærmarka. Gi din signatur for å vise at du ikke vil ha skytebane i Gjelleråsmarka!

Stopp skytebanen på Lahaug    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).