Stopp misbruke Greta Thunberg!!

Dette oppropet må til, nå må dette misbruket av jentebarnet stanses! Nå må foreldrene ta ansvar og opptre som foreldre, nå må barnevernet ta tak, nå må Greta Thunberg få være det hun er, et barn! La henne få oppleve sin barndom og litt glede i livet før verden går under. Greta Thunberg har fått sagt sitt, hele verden har fått hørt tallene hun har fått tildelt og om framtiden hun skildrer. Nok er nok, dette har gått for langt nå, dette er barnemisbruk!!

Det er ikke bare jeg som reagerer. Tusener av mennesker er rystet over misbruket av denne jenta, folk skriver på sosiale medier verden over at de får nesten vondt av henne, at hva hun opplever og går gjennom er langt fra bra for en jentunge, folk ber hennes mor om å stoppe, folk skriver at de ser et barn som er helt ødelagt.

«Hvor er barnevernet» spør man seg, og på sosiale medier raser folk over fraværet!

Når barnevernet glimrer med sitt fravær er det opp til oss å gjøre noe med dette. Vi må si fra at nok er nok!

Stopp misbruke Greta Thunberg!!

Ved å signere godkjenner jeg at Roger Endre Pettersen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.