STOPP HUSKYFARM - DYREVELFERDSLOVEN MÅ ENDRES!

Sannheten må frem, og lovverket må endres! Vi kan ikke tillate at dette skjer igjen!

OBS!! Inneholder detaljer om mishandling av dyr.

HUSKYFARM NORDLAND/TROMS/FINNMARK

Disse hundene fikk jeg etter MYE masing, overtalt eier til å la meg selge for han. Han hadde selv planer om å skyte alle og enhver. Unge, friske, snille, familievennlige hunder. De er nå trygge, og har fått flotte hjem. De hadde det direkte JÆVLIG der oppe.

Hundene stod til tider i gjørmebasseng, i lengre perioder hadde de våte kalde hundehus uten halm. De fikk ingen trening, ingen tur, kanskje mat en gang i døgnet, noen dager ikke.
Vi lever i en gal verden som klarer å tillate noe slikt, og det må det settes en stopper for. Dyrevelferdsloven MÅ endres! Mattilsynet har fulgt denne farmen tett opp siden juni/juli uten noen form for forbedring for dyrenes velferd.

Jeg var en god venn, som bare ville hjelpe. Gikk langt over egne evner for å stille opp for vedkommende. Hunder ble skutt i hytt og pine, valper som hadde hele livet foran seg, voksne hunder som kunne hatt mange fine år igjen. Flere valper ble kastet levende i elven. Eieren kunne finne på og samle små valper i en bøtte for så å knuse hodene dems inntil en vegg en etter en. Flere av hundene hadde ikke engang navn.

Vi trenger sårt at sannheten kommer frem. Slikt dyrehold burde vi ikke tillate i vårt lille land.

EN STOR takk til disse flotte menneskene, som betalte for så skada hunder både fysisk og psykisk! Åpnet sine hjem og ga dem akkurat det den trengte!

MEN - det står igjen 15 hunder der oppe i halsbånd og kjetting, som vi frykter hverken får sosialisering, trening eller mat daglig. Det er ingen ansatte der, og han står aleine med hundene og en fulltidsjobb fra 05-17:00 hver dag, helger også.

SKRIV UNDER PÅ DENNE KAMPANJEN FOR Å STOPPE HUSKYFARMEN, OG FOR Å BE POLITIKERENE OM Å ENDRE LOVVERKET!

Thomas Rekvik og Tora Marie Lie    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Thomas Rekvik og Tora Marie Lie fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.