SOA EKSAMEN 2021

Etter å ha snakket med mange forskjellige studenter på Høyskolen Kristiania, og etter innsiktsarbeid, så har vi funnet ut at et stort antall studenter fra faget Statistikk og Analyse ikke føler at de har nok kompetanse til å gjennomføre arbeidskrav eller eksamen. Vi mener at oppfølgingen i dette faget ikke har vært tilstrekkelig, hvor vi kun har forelesningene og opptak til å forstå faget. Det har ikke blitt tilbyd f.eks. seminarer på fritiden eller andre hjelpemidler for å takle faget.

Hva synes du?

Siden det er første gang studenter ved Høyskolen Kristiania har faget SOA, og siden så mange studenter føler at de ikke bestitter nok kunnskap innenfor feltet tenkte vi derfor at det ville være en god ide å få til en underskriftskampanje slik at vi kan få Høyskolen Kristiania til å forandre vurderingsformen fra karakter (A-F) til godkjent/ikke godkjent.

Vi håper så mange som mulig skriver under her, slik at vi får større gjennomslagskraft :)

Ved å signere gir jeg Thomas Opdal fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.