Skogvegen 6

Hei Naboer. Imorgen kl 12 kommer Romerikes blad til Skogvegen 6. Dem kommer for å lage en reportasje vedr det forfallne huset ved skogvegen 6 samt huset litt lenger opp i feltspatvegen som og står og forfaller. Har derfor laget denne underskriftskampanjen for dem som ønsker at kommunen bør begynne å ta tak i saken ordentlig.

Fint om dere som er enige skriver dere på listen så fort som mulig innen kl 12 imorgen. Er dere flere i husholdet så skriv gjerne begge under.

For dem som ønsker er det og mulig å va med imorgen å snakke med journalisten, bare møt opp ved skogvegen 6 kl 12.

Har dere noen opplysninger som kan være greit å få med i artikeln vedr noen av disse to husene så hør gjerne av dere til meg på facebook eller møt opp imorgen!

Feltspatvegen/Skogvegen/Per Morks vei    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Feltspatvegen/Skogvegen/Per Morks vei fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.