Sikker kryssing av vei i Sannidal for skolebarn

Noen som vil dele dette videre slik att rette vedkommende ser og f√•r detteūüôŹūüŹĽūüôŹūüŹĽūüôŹūüŹĽmail er sendt til kommunen!!!!

Jeg har n√• i en tid pr√łvd √• n√• frem til √• f√• en trygg skole vei for barna som bor p√• Nordre tangen, jeg har kontaktet trygg trafikk, statens vegvesen og kommunens trafikkutvalg men uten hell...
Jeg er mamma til Sebastian p√• √•tte √•r som g√•r p√• sannidal barneskole- en fantastisk skole- som √łnsker √• g√• hjem fra skolen selv, han har SFO men vi pr√łver n√• att han skal g√• hjem to dager i uken. Da oppst√•r ett problem... han skal nemlig krysse veien som g√•r tvers igjennom bygda. Her finnes ikke noen form for trygg kyssning av veien, s√• jeg g√•r i m√łte med han slik att jeg vet han kommer trygt hjem.
Hvis man ser etter finnes det ikke EN plass fra Esso i Sannidal til Tangen i Sannidal der noen kan krysse veien trygt, og det forundrer meg litt siden det er flere boligfelt på motsatt side av både barneskole og ungdomskole.
Da jeg opplyste dette for de innstanser jeg nevnte overfor her fikk jeg til svar att siden det var 50 sone og relativt lite trafikk i tidsrommet barna gikk hjem, s√• de ikke p√• n√łdvendigheten med gangfelt og att det i en 50 sone ble litt vanskelig i gjennomf√łre opph√łyd gangfelt, skilting og annet sikkerhetstiltak.
*relativt lite trafikk i tidsrommet: i l√łpet av 4 minutter i dag fra kl 14.53-til kl 14.57 passerte mer enn 50 kj√łret√ły derav 2 busser og 2 andre tungtransport kj√łret√ły- og dette kalles lite trafikk ?
*50 sone og opph√łyd gangfelt: Hvis man ser krysset fra Rema1000(Kalstad) til utsikten finnes det 50 sone p√• ett godt stykke vei, der har man klart √• lage 2 stk opph√łyde gangfelt med skilting, markering i vei samt ekstra lys der mann skal krysse .... er det forskjell p√• Kalstad og Sannidal ??

Ved å signere godkjenner jeg at Linda Blandkjenn kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.