Suel høyrer heime hos oss!
Kommentarer
#11202
Mannen har bodd så lenge i Norge og er ingen kriminell.Renate Spangrud (Nøtterøy, 2026-06-02)
#11207
Eg meiner at en som har budd i Landet vårt i over 20 år og har intregrert seg så godt i utkant Norge , gjort alt godt og studert for å få seg en utdannelse skal få lov å være her i Norge.Linda Iren Storvik Trandem (Aurskog, 2026-06-02)
#11211
Suel har levd omtrent hele livet sitt i Norge, har ikke noe nettverk som venter på han i utlandet. UD må vise mer forståelse og være medmenneskelig i sine avgjørelserDiana Sjøblom (Nannestad, 2026-06-02)
#11223
Jeg signerer, fordi ofte når eg gikk sv bussen for å fare på skulen såg eg han. Møt mend en varmt smil til folk som bare går forbi. Eg kjenner han ikkje men har altid møt med en varmt smil kvar gong eg har sett han.Skaiste Eimertaite (Brandal, 2026-06-03)
#11225
Suel er sunnmøring, lat han få bli heime.Ingebjørg Lyster (Gurskøy, 2026-06-03)
#11240
Fordi han har budd mesteparten av sitt liv her, og levd uverdig fordi Une og UDI ikkje har trudd på han. Og heller ikkje villa innsjå at han var ærleg.Kjartan Vevle (Oslo, 2026-06-04)
#11245
Selvsagt hører Suel hjemme hos oss! ❤️Latoya Wang (Fredrikstad, 2026-06-05)
#11249
Han har ikkje fått ei rettferdig behandling.Wenche Haugen Lillenes (Lauvstad, 2026-06-05)
#11252
Jeg tror at UDI og UNE er en mafiaSilvania Maria Da Costa Bjørnerem (Oslo, 2026-06-05)
#11253
UNE, SKJERP DYKK.Elisabeth Skomdal (Vossestrand, 2026-06-05)
#11257
Ej signerer fordi ej føle d ikkje e rikti å sende han tilbake til heimlandet sitt. Når han allereide hadde fått sej en jobb på runde å betalte skatt som kan skulle å ikkje e noken fare for samfunnet vårtSiren Slinning (Ulsteinvik, 2026-06-06)
#11264
Jeg mener han bør få være her etter så mange år i NorgeBerit Sunde (Eidsnes, 2026-06-07)
#11274
Han er en tideligare kollega på runde miljøsenter. Han er en norsk statsborger i mine auge! Å fortjene å bu i Norge!Marita Skar Marita Skar (Fosnavåg, 2026-06-09)
#11284
Fordi det er det riktige å gjøre.Johan Egil Rudi (Oslo, 2026-06-10)
#11288
Suel må få bli i Norge! Det er her han høyrer heime ❤️Anita Nerem (Kvalsvik, 2026-06-10)
#11293
Dette er ingen grunn til å kaste et menneske ut av landet. Jeg blir flau.Ingrid Nyvoll (Volda, 2026-06-11)
#11299
Her trengs det sunn fornuft, medmenneskelighet og rettferdighet. Nå må rettsstaten bruke humanitært skjønn!Det er ikke forsvarlig å sende Suel ut av landet etter at han har vært her i over 20 år, blitt integrert og vist seg som en god borger som bidrar til både lokalsamfunnet og staten, og dessuten har bevist hvem han er både som person og på papiret.
Linda Marie Kalvø (Fiskarstrand, 2026-06-12)
#11308
Suel høyrer heime i Herøy❤️Uten tvil!Emilie Sande Hansen (Ulsteinvik, 2026-06-15)
#11317
Han høyret til i NORGE/HERØY!Monica Kjelsli Kvalsund (Nerlandsøy, 2026-06-22)