Opprop.net

Suel høyrer heime hos oss!

Kommentarer

#10808

Av menneskelige hensyn og fordi integrering for en gangs skyld har skjedd.

Astri Knutsdatter Nordahl Bryn (7224 melhus, 2026-05-29)

#10815

Utlendingslovene må endres. Man bør ikke kunne kaste folk ut av landet etter over 20 år! Hvilken skam! Hvor ble det av menneskerettighetene??

Sissel Mary Rasmussen (Bjørnemyr, 2026-05-29)

#10823

Han høyrer til her

Grethe Pettersen (Ulsteinvik, 2026-05-29)

#10826

Verdas mest godhjarta person som har blitt utsatt for so mykje urett. Flaut for staten!

Astrid Anderson (Ulstein, 2026-05-29)

#10835

Eg signerer fordi alle fortener ein trygg stad å bu. Dessutan er Noreg underpopulert. Leve mangfoldet!

Ty Myrene (Ulsteinvik, 2026-05-29)

#10853

En utsendelse av Suel strider mot alt jeg står for som person, medmenneske og innbygger i landet Norge.

Pål Kristian Økland (Strusshamn, 2026-05-29)

#10854

Rettferdig for Suel

Grete Notø Rødal (Ålesund, 2026-05-29)

#10861

Jeg signerer fordi Jeg synes det er så uforståelig for meg og umenneskelig… og ikke minst urettferdig… håper det er misforståelse og det ordner seg for den snille gutten.

Malgorzata Milewska Sundberg (3913 Porsgrunn, 2026-05-29)

#10868

Suel har all rett til å bli i Norge. Han er blitt norsk.

Kristin Vigestad Valderhaug (Ålesund, 2026-05-29)

#10872

Jeg syns han fortjener å være i Norge

Anne-Lise Misje (Bergen, 2026-05-29)

#10876

Det einaste rettferdige er at Suel får bli i Norge!

Mari Hofseth (Oslo, 2026-05-29)

#10877

Folk ikke kan bli utsatt for åresvis med usikkerhet. Han kan være feil vurdert! Dessuten mener jeg at kirkeasyl må joldes hellig som et etisk motpart til dårlig asylsøkersystem.

Rita Synnøve Ebbas (Olderdalen, 2026-05-29)

#10878

Jeg ble kjent med Suel i 2009. Vi jobbet begge som frivillige på Nordic Light festivalen i Kristiansund. Han er en tvers igjennom omtenksom og oppofrende mann, det jeg vil kalle for "hel ved". Han var allerede den gang mer integrert enn hva undertegnede noen gang vil bli. Han har et oppriktig ønske om å være den beste han kan for alle rundt seg, om å bidra til fellesskapet, være en ressurs. Og det er han, i aller høyeste grad, hvis han får lov. Gi Suel en sjanse. Ingen kommer til å angre på det.

Stine Nordnes (Søre Osen, 2026-05-29)

#10880

Dette går ikke Ann i Norge.

Jorunn Salvesen (Volda, 2026-05-29)

#10883

Jeg signerer fordi Suel må få opphold i Norge

Øystein M Albertsen (Sortland, 2026-05-29)

#10886

UNEs urett bør rettes opp.

Per Arne Løvold (Flemma, 2026-05-29)

#10900

Suel er norsk og fortjener å leve livet sitt her i Norge!

Ann-Mari Volden (Oslo, 2026-05-29)

#10904

Norge kan ikke bli et land som kaster ut mennesker på så svake grunnlag. Det er menneskene som gjør Norge. Og mangfold er fremtiden!

Helena Isebakke (Skjeberg, 2026-05-29)

#10907

Eg signerer fordi eg mener det er urettferdig, ein som har budd i norge lenge, og som eg vil kalle det så e han norsk. Det burde ikkje vært lov å kaste dei ut av landet visst dei har budd her så mange år. Eg skjønner ikkje hva norge driver med. Eg håper virkelig han får bli i norge

Minda-Angelica Helmen Fløll (Vassenden, 2026-05-29)

#10912

Jeg signerer fordi jeg synes denne mannen ,som kom hit bare 16 år gammel, skal få være i trygge Norge. Jeg tror han er den han sier å være ,det er ikke riktig å sende han ut av Norge. La han få være her ❤️❤️❤️❤️❤️

Fred Ove Aune (Buvika, 2026-05-29)

#10917

Suel fortjener å bli i Norge. Han har blitt ein viktig del av samfunnet og er ein av dei mest imøtekommende og hyggelige personane eg kjenner.

Sofie Aksnes (Ulsteinvik, 2026-05-29)

#10930

Suel trenger beskyttelse, han har rett på asyl.

Trygve Øygard (Ulsteinvik, 2026-05-29)

#10939

Suel høyrer heime hos oss

Tove Thoresen Ulstein (Ulsteinvik, 2026-05-29)

#10940

Der er ingen god grunn for å sende han ut av landet. Godt integrert og langvarig buande, han er nordmann.

Simon Ertesvåg (Gurskøy, 2026-05-29)

#10951

Rettferdighet må tas på alvor. Her bør de innrømme feilen de har gjort for 22 år siden, og sikre at trygghet og frihet her i Norge er til det beste for Suel.

Martine Valen (Haugesund, 2026-05-29)

#10953

Eg signerer fordi eg vil at alle skal ha respekt for norske lover. Spesielt dei som styrer landet, domstolene og UDI....
Alle kan gjere feil, men då er det viktig å kunne rette opp i feila og gjere det som er rett. Når Suel har bevist at han har snakka sant heile tida må dei få ut fingeren og innsjå feilen. Gi han opphaldsløyve istaden for å gjere feilen større med å sende han ur av landet han høyrer til i. Send Suel heim til Sunnmøre!

Monica Overvåg (Ulstein, 2026-05-30)

#10966

Det er grunnleggende feil å sende ut noen etter så maaaangr år i Norge😡😩😰Det er inhumant og svært urettferdig😡😡😰😩😩

Linda Iren Østensen (5430, 2026-05-30)

#10975

Han høyrer til her i Norge

May L Aurdal (Sykkylven, 2026-05-30)

#10979

innvandringspolitikken er løgnaktig og inhuman

Sissel M Bergh (Trondheim, 2026-05-30)

#10981

Det er heilt sjukt at noko slikt kan skje

Mari Torvund Måseide (Eiksund, 2026-05-30)

#10987

Jeg signerer fordi at her opplever jeg at staten er mer opptatt av «å ha rett» enn å bedømme rettferdig og riktig. En rettferdig og god asylpolitikk er viktig, men når Suel har anskaffet alle papir nå i etterkant, så skal dette ses i favør av hans sak. Håper at all støtten når frem, også i retten ❤️

Kristine M Røstad (Trondheim, 2026-05-30)

#10997

🙏🏾♥️

Mette Ortega-Bundgaard (Oslo, 2026-05-30)

#10999

Å sende et menneske tilbake til eit land der vedkommande har ingenting, er umenneskelig. Spesielt etter så mange år, og når Suel er så godt integrert.

Rebekka Amanda Nygård (Haddal, 2026-05-30)

#11000

Barneflyktninger fra konfliktområder bør ha ekstra vern og beskyttelse, og bør få statsborgerskap lettere enn andre

Anne Hiran (Oslo, 2026-05-30)