Suel høyrer heime hos oss!
Kommentarer
#10601
Rettferd for Suel!Kristine Haddal (Ulsteinvik, 2026-05-28)
#10604
Menneskeverd og omtankeLisa Pinheiro (Nerlandsøy, 2026-05-28)
#10606
Fordi Norge er ein rettsstat og fakta skal trumfe. Suel Kassembo har snakka sant heile tida, UNE misbruker makta si på det grovaste og må stoppast.Karl Einar Hatløy (6520 Frei, 2026-05-28)
#10615
Fullstendig urettferdig at Suel skal ut av landet. Nokon bør gå i seg sjøl og tenke ein gong til.Øyvind Storøy (Bølandet, 2026-05-28)
#10620
Suel må få bli!Richard Johan Natvig (5094 Bergen, 2026-05-28)
#10631
Eg signerer fordi eg krev rettferd for Suel.Ingeborg Dyrhaug Hatløy (Ulsteinvik, 2026-05-28)
#10633
Jeg signerer fordi det er helt utrolig at man kan behandle folk på den måten. Man skal tydeligvis være veldig kriminell for å få oppholdstillatelseLinda Klungsøyr Thomsen (Aalborg, 2026-05-28)
#10636
Jeg signerer fordi det er umenneskelig å sende en person ut av landet etter 19 år pga ev feil som UNE har gjortMarina Borovaya (Tromsø, 2026-05-28)
#10644
Det er helt galskap og kaste ut en som gjør det han kan for å ha et godt liv her. Kast heller ut de kriminelle! Dem er det altfor mange av!Monica Lauritsen Mathiassen (Oslo, 2026-05-28)
#10648
Fordi dette er umenneskelig behandling av et menneske.Nina Stenbro (Kristiansand, 2026-05-28)
#10653
Dette rett og slett er forferdelig behandling av et menneske!Astrid Hegdal (Oppdal, 2026-05-28)
#10655
Norsk innvandringspolitikk er altfor streng, urettferdig og inhuman.Tarald Stein (tarald.stein@gmail.com, 2026-05-28)
#10668
Denne saka er ei skam for politiet og UNE, og Suel er vorten forferdeleg medfaren når han er heilt uskuldig og har rett til asyl. Rettferd for Suel!Ragnhild Nørstebø (Stockholm, 2026-05-28)
#10670
Fordi dette er grovt urettferdig.Jenny Årsetøy (Ulsteinvik, 2026-05-28)
#10676
Dette er ikke riktig. UNE har sannsynligvis gjort feil, og Suel må betale prisen. Dette er feil, feigt og uverdig.Marie Grimstad (Sørumsand, 2026-05-28)
#10678
Han høyrer til i Norge. Har bodd her nesten heile sitt liv. Er integrert og bidrar til fellesskapet og er en fredelig borger.Samtykker i det andre har sagt før meg.. skriv ikkje det her, da det allerede er nevnt.
Ingunn Hole :)
Ingunn Hole (Stranda, 2026-05-28)
#10680
Han har rett på asyl, så enkelt er det.Gunhild Johnsen (Halden, 2026-05-28)
#10689
Han fortjener å bli i Norge.Rachel Danielsen (Ålesund, 2026-05-28)
#10690
Suel har snakka sant! Han har gjort det som vart krevd av han! La han få være i Herøy!!Eldrid Slettevoll (Leikong, 2026-05-28)
#10691
Dette er helt feil - Norge må skjerpe segLeif Ingvald Skaug (Mysen, 2026-05-28)
#10701
Fordi det er galskap å sende en mann som ikke har familien sin ut av landet. Hjerteskjærende at vi har myndigheter som er så så umenneskelig hjerteråe!!!Sigrid Wenberg (Hjemme, 2026-05-29)
#10708
Rettferd for SuelMagne Kopperstad (Fosnavåg, 2026-05-29)
#10710
La Suel bli hjemme i Norge!Lina Mæhle (Haus, 2026-05-29)
#10714
Jeg er født og oppvokst i Fosnavåg, og har fulgt med UNEs sak mot Suel. UNE må bruke hjerte og hode i denne saken. Suel har vist seg å være en resurs, med hjertet på rett sted. Noe UNE igjen har vist at de ikke har.oddmund egil harsvik (kristiansand, 2026-05-29)
#10730
Det er jo sånne flotte menn vi trenger i norge. En skam det som skjer. 🥲🥲❤️Marit Røsand (Ålesund, 2026-05-29)
#10731
Han hører hjemme i Norge!Lillian Krogsæter (Jessheim, 2026-05-29)
#10732
Suel har budd lenger i Norge enn i det landet han blei født. Utvisninga bygger på dårleg og feil, saksbehandling og må rettast opp. UNE har gjort grove feil og sett eit menneske i ein umenneskelig situasjon over mange, mange år. Rettferd for Suel❣️Berit Egset (Oslo, 2026-05-29)
#10758
Han er en kjerne kar som ikke har gjort en flue fortred. Har kjent han gjennom flere år. Er uforståelig at UNE ikke ser denne urett som er begått.Geir Arne Refsahl (Hamar, 2026-05-29)
#10767
Norge må behandle alle med respekt og rettferdighet. Det er ikke tilfelle i denne saken!Hildur Løkken Lillestøl (Knarvik, 2026-05-29)
#10776
Rettferd for Suel!Brede Opsahl Haugen (Ålesund, 2026-05-29)
#10783
Det er lov for UDI å omgjøre et vedtak når det er urimelig. Dessuten burde det vært et tak på hvor lenge man kan være i Norge og fremdeles måtte leve med frykten for å bli sendt bort.Therese Glendrange (Oslo, 2026-05-29)
#10784
Han hører hjemme i Norge!Elisabeth Bryn (Kristiansand, 2026-05-29)
#10791
Vi trenger Suel i landet vårt, han er og blir norsk etter så mange år i Norge. Rettssystemet vårt er ment for å beskytte mennesker, ikke ødelegge!Ragnhild Vesteraas (Knarvik, 2026-05-29)
#10795
Myndighetene har hatt 20 år på seg, nå er det for sent! Man kan ikke kaste ut mennesker som har et liv i Norge ut ifra antagelser.Luis Landa-Schreitt (Oslo, 2026-05-29)