Suel høyrer heime hos oss!
Kommentarer
#10442
Ingen som har bodd i landet i 20 år skal sendes "hjem".Adrian Salihu (OSlo, 2026-05-27)
#10449
Jeg signerer fordi jeg tror på rettferdighet og medmenneskelighet, og ikke minst at vi skal kunne stole på de lovene som gjelder her i landet. Her har det blitt gjort en grov feil, og det i tillegg mot en mann som kun ønsker å være en del av samfunnet og en ressurs, både som arbeidstaker og medmenneske.Malin Straus (Fana, 2026-05-27)
#10450
Umenneskelig behandling av et menneske som har bevist at han snakker santLillian von Wachenfeldt (Fetsund, 2026-05-27)
#10462
Viktig sakOlea 💞 (Levanger, 2026-05-28)
#10466
Jeg signerer fordi jeg kjenner Suel og han er en av de varmeste, snilleste og mest omtenksomme personene jeg har vært så heldig å bli kjent med. Han fortjener alt godt og Norge har sviktet han virkelig.Tonje Udengen Storvik (Levanger, 2026-05-28)
#10467
Suel må få bli i NoregTone Krumsvik (Ørsta, 2026-05-28)
#10473
Suel har vært i Norge over 20 år han han må få lov å bli norsk statsborger.Rettferdighet og menneskelig hensyn
Brigitte Slot (Fredrikstad, 2026-05-28)
#10476
Det er urettfedig og tvinger Suel inn i en livsfarlig situasjon. Han er en del av nærmiljøet og fortjener å få bli.Sam åsmo (Hjørungavåg, 2026-05-28)
#10481
Det må da brukes fornuft i slike tilfeller- så vis rettferdighetLaila Olsen (Oslo, 2026-05-28)
#10484
Fordi Suel er godt integrert, har vært her i 20 år, og levd et lovlydig liv.Ingrid Håskjold (Ålesund, 2026-05-28)
#10488
Eg synest Suel skal behandlast med rettferd og medmenneskelegheit.Ann Kristin Bøe Myklebust (Bølandet, 2026-05-28)
#10490
Jeg signerer etter å ha lest historien både i nyhetene og på lenken som Helsesista delte. Jeg synes det er forferdelig etter alle disse årene da han faktisk har dokumentert navn og alt. Og at ikke Menneskerettighetsdomstolen vil ta saken er for meg helt uforståelig - det er jo akkurat menneskerettigheter dette handler om!Gunn Elisabeth Engemoen (Brumunddal, 2026-05-28)
#10492
Hadde arbeidsveke ved Runde Miljøsenter for ganske mange år sidan, men husker klart best det å jobbe saman med Suel. For en fantastisk kjekk person som alltid stiller med godt humør og et smil!Østen Holkestad (Trondheim, 2026-05-28)
#10506
Dette er ikkje rettferdig! Vi må ta vare og beskytte dei som treng det. Suel trong det som 16 åring òg treng det i dag som ein ressurs og ein nyttig borgar for landet vårt. Det er eit tap for Herøy, Norge om ein sender ut Suel. Ønsker rettferd for Suel!Barbro Sævik Silden (Raudeberg, 2026-05-28)
#10510
Jeg signerer fordi vi må stå sammen mot urettferdighet og for menneskerettigheter. Det er helt uforståelig og forferdelig trist at Suel ikke skal få bli i Norge. La han få bli! Han hører hjemme her! 🙏❤️🇳🇴Heidi Østreng Thorstensen (Lillestrøm, 2026-05-28)
#10512
Fordi Suel har bodd i Norge i over 20 år, blitt integrert, fått seg venner, bidratt i samfunnet og i tillegg nå fått bevist at han ikke har løyet om sin historie. Derfor er det berre rett og rimelig at myndighetene innrømmer feil, og gir Suel den rettferdigheten han fortjener.Dag Hugo Aspheim (Nøtterøy, 2026-05-28)
#10517
Herøyfolk er ueinige i mangt, men eit stort fleirtal vil gi opphaldsløyve til Suel. Det er egentlig alt du treng å vite for å ta side i denne saka.Per Gunnar Djupvik (Oslo, 2026-05-28)
#10520
For eg er stolt av lokalmiljøet heime som står på for Suel❤️Merete Saint (Bergen, 2026-05-28)
#10542
Urett skal vi ikke finne oss i.Berit Sørlie (Trondheim, 2026-05-28)
#10552
Rettferdighet for Suel!Sandra Torres (Bergen, 2026-05-28)
#10558
Sul han må ha opoholdtilailse og hun må ha en sted og bo??Meseret Tulu (Oslo, 2026-05-28)
#10561
Suel må få bli i Norge.Rettferd for Suel.❤️Haldis Myklebust (6144Sylte, 2026-05-28)
#10568
Et menneskefiendtlig byråkrati som ikke bør fortsettePål Eikbu (Trondheim, 2026-05-28)
#10576
Jeg signerer fordi det er på tide at Suel får oppleve rettferdighet og får bli permanent i Norge. Nok er nok! Gi Suel et fast hjem i Norge 🦋Anne Marit Frøiland (Gjesdal, 2026-05-28)
#10579
Suel fortjener å være her ♥️Cecilie Bergsnes (Molde, 2026-05-28)
#10583
Jeg signerer, fordi Suels sak ble ikke behandlet på rettferdig måte.Jerioth Nemeye (Stjørdal, 2026-05-28)
#10591
Helt horribelt at han ikke skal få bli her!Hilde Hefte (Kristiansand, 2026-05-28)
#10594
Jeg signerer fordi jeg ikke aksepterer at vi behandler mennesker på denne måten. Det gjelder Suel og alle andre som ikke kan reise tilbake dit de kom fra.Ingrid Charlotte Slørdal (Trondheim, 2026-05-28)
#10595
Suel hører til i Norge. Han har bodd her i 20 år, jobbet og betalt skatt. Norsk god nokMari Bjørnstad Roer (Fredrikstad, 2026-05-28)
#10598
Eg signerer fordi Suel høyrer heime her. Han har vore her i 20 år, er godt inkludert i lokalsamfunnet og ein viktig og ønska ressurs!!Ei stor skam at paragrafar er viktigast, særleg sidan ein veit at desse svært ofte blir brukt slik “slik det passer”..
Eg signerer fordi det ser ut for at kriminelle handlingar ikkje gjer at menneske blir verken straffa eller sendt ut, men at store summar blir brukt på ein som Suel, ein stor ressurs, som i alle år har vist at han både kan og vil høyre til her.. Ei stor skam!!😡
Hildegunn Solberg Nes (Ellingsøy, 2026-05-28)