Opprop.net

Suel høyrer heime hos oss!

Kommentarer

#10442

Ingen som har bodd i landet i 20 år skal sendes "hjem".

Adrian Salihu (OSlo, 2026-05-27)

#10449

Jeg signerer fordi jeg tror på rettferdighet og medmenneskelighet, og ikke minst at vi skal kunne stole på de lovene som gjelder her i landet. Her har det blitt gjort en grov feil, og det i tillegg mot en mann som kun ønsker å være en del av samfunnet og en ressurs, både som arbeidstaker og medmenneske.

Malin Straus (Fana, 2026-05-27)

#10450

Umenneskelig behandling av et menneske som har bevist at han snakker sant

Lillian von Wachenfeldt (Fetsund, 2026-05-27)

#10462

Viktig sak

Olea 💞 (Levanger, 2026-05-28)

#10466

Jeg signerer fordi jeg kjenner Suel og han er en av de varmeste, snilleste og mest omtenksomme personene jeg har vært så heldig å bli kjent med. Han fortjener alt godt og Norge har sviktet han virkelig.

Tonje Udengen Storvik (Levanger, 2026-05-28)

#10467

Suel må få bli i Noreg

Tone Krumsvik (Ørsta, 2026-05-28)

#10473

Suel har vært i Norge over 20 år han han må få lov å bli norsk statsborger.
Rettferdighet og menneskelig hensyn

Brigitte Slot (Fredrikstad, 2026-05-28)

#10476

Det er urettfedig og tvinger Suel inn i en livsfarlig situasjon. Han er en del av nærmiljøet og fortjener å få bli.

Sam åsmo (Hjørungavåg, 2026-05-28)

#10481

Det må da brukes fornuft i slike tilfeller- så vis rettferdighet

Laila Olsen (Oslo, 2026-05-28)

#10484

Fordi Suel er godt integrert, har vært her i 20 år, og levd et lovlydig liv.

Ingrid Håskjold (Ålesund, 2026-05-28)

#10488

Eg synest Suel skal behandlast med rettferd og medmenneskelegheit.

Ann Kristin Bøe Myklebust (Bølandet, 2026-05-28)

#10490

Jeg signerer etter å ha lest historien både i nyhetene og på lenken som Helsesista delte. Jeg synes det er forferdelig etter alle disse årene da han faktisk har dokumentert navn og alt. Og at ikke Menneskerettighetsdomstolen vil ta saken er for meg helt uforståelig - det er jo akkurat menneskerettigheter dette handler om!

Gunn Elisabeth Engemoen (Brumunddal, 2026-05-28)

#10492

Hadde arbeidsveke ved Runde Miljøsenter for ganske mange år sidan, men husker klart best det å jobbe saman med Suel. For en fantastisk kjekk person som alltid stiller med godt humør og et smil!

Østen Holkestad (Trondheim, 2026-05-28)

#10506

Dette er ikkje rettferdig! Vi må ta vare og beskytte dei som treng det. Suel trong det som 16 åring òg treng det i dag som ein ressurs og ein nyttig borgar for landet vårt. Det er eit tap for Herøy, Norge om ein sender ut Suel. Ønsker rettferd for Suel!

Barbro Sævik Silden (Raudeberg, 2026-05-28)

#10510

Jeg signerer fordi vi må stå sammen mot urettferdighet og for menneskerettigheter. Det er helt uforståelig og forferdelig trist at Suel ikke skal få bli i Norge. La han få bli! Han hører hjemme her! 🙏❤️🇳🇴

Heidi Østreng Thorstensen (Lillestrøm, 2026-05-28)

#10512

Fordi Suel har bodd i Norge i over 20 år, blitt integrert, fått seg venner, bidratt i samfunnet og i tillegg nå fått bevist at han ikke har løyet om sin historie. Derfor er det berre rett og rimelig at myndighetene innrømmer feil, og gir Suel den rettferdigheten han fortjener.

Dag Hugo Aspheim (Nøtterøy, 2026-05-28)

#10517

Herøyfolk er ueinige i mangt, men eit stort fleirtal vil gi opphaldsløyve til Suel. Det er egentlig alt du treng å vite for å ta side i denne saka.

Per Gunnar Djupvik (Oslo, 2026-05-28)

#10520

For eg er stolt av lokalmiljøet heime som står på for Suel❤️

Merete Saint (Bergen, 2026-05-28)

#10542

Urett skal vi ikke finne oss i.

Berit Sørlie (Trondheim, 2026-05-28)

#10552

Rettferdighet for Suel!

Sandra Torres (Bergen, 2026-05-28)

#10558

Sul han må ha opoholdtilailse og hun må ha en sted og bo??

Meseret Tulu (Oslo, 2026-05-28)

#10561

Suel må få bli i Norge.Rettferd for Suel.❤️

Haldis Myklebust (6144Sylte, 2026-05-28)

#10568

Et menneskefiendtlig byråkrati som ikke bør fortsette

Pål Eikbu (Trondheim, 2026-05-28)

#10576

Jeg signerer fordi det er på tide at Suel får oppleve rettferdighet og får bli permanent i Norge. Nok er nok! Gi Suel et fast hjem i Norge 🦋

Anne Marit Frøiland (Gjesdal, 2026-05-28)

#10579

Suel fortjener å være her ♥️

Cecilie Bergsnes (Molde, 2026-05-28)

#10583

Jeg signerer, fordi Suels sak ble ikke behandlet på rettferdig måte.

Jerioth Nemeye (Stjørdal, 2026-05-28)

#10591

Helt horribelt at han ikke skal få bli her!

Hilde Hefte (Kristiansand, 2026-05-28)

#10594

Jeg signerer fordi jeg ikke aksepterer at vi behandler mennesker på denne måten. Det gjelder Suel og alle andre som ikke kan reise tilbake dit de kom fra.

Ingrid Charlotte Slørdal (Trondheim, 2026-05-28)

#10595

Suel hører til i Norge. Han har bodd her i 20 år, jobbet og betalt skatt. Norsk god nok

Mari Bjørnstad Roer (Fredrikstad, 2026-05-28)

#10598

Eg signerer fordi Suel høyrer heime her. Han har vore her i 20 år, er godt inkludert i lokalsamfunnet og ein viktig og ønska ressurs!!
Ei stor skam at paragrafar er viktigast, særleg sidan ein veit at desse svært ofte blir brukt slik “slik det passer”..
Eg signerer fordi det ser ut for at kriminelle handlingar ikkje gjer at menneske blir verken straffa eller sendt ut, men at store summar blir brukt på ein som Suel, ein stor ressurs, som i alle år har vist at han både kan og vil høyre til her.. Ei stor skam!!😡

Hildegunn Solberg Nes (Ellingsøy, 2026-05-28)