Bevar skiløypene på Nordfjellstølen

Jeg ønsker at den delen av dagens skiløyper som går i veinettet til Nordfjellstølen skal vernes mot å bli brøytet vekk. Ved å signere dette oppropet støtter jeg kravet om at Etnedal kommune regulerer inn dagens løypetraseer som går i vegnettet på Nordfjellstølen i områdets reguleringsplan. Slik sikres hele områdets unike karakter på vinteren og at tilstøtende områder til Nordfjellstølen får kjørt løyper på vinteren, da disse også i fremtiden må kunne kjøres over eiendommen Nordfjellstølen.   Aurdal og Kruk løypelag støtter innreguleringen av løypene. Løypelaget påpeker i sin rapport: ”Nordfjellstølen er et knutepunkt for hovedløypa sørover fra Danebu via Bjørgovarden til Tonsåsen og til hyttefeltet i Fjellsbygda. Nordfjellstølen er også et knutepunkt for løyper fra Ølslykkja over Stiklingene, og løypa fra Øvre Rotvasslie/Kolsrudstølen”

løypenett_ved_brøyting1.jpg

Magnus Blegen / nordfjellstolen@gmail.com    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Magnus Blegen / nordfjellstolen@gmail.com fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )