Opprop.net

Støtt driften av Rudskogen Motorsenter!

Myndighetene vil begrense aktiviteten på Rudskogen Motorsenter. De vil feks stenge banen i hele Juni. Dette vil ødelegge for alle oss som liker banekjøring og motorsport.
Støtt protesten mot dette ved å skrive under på dette oppropet! Lik og Del!

Oppdatering:

Takk for en fantastisk oppsluttning! Dere kommer med mange gode innspill som jeg vil ta med videre i mitt engasjement! Tydelig at denne saken egasjerer motorinteresserte over hele lendet!

Her er noen linker som beskriver saken for dere som kanskje ikke kjenner den så godt:

https://www.sa.no/5-46-1123692

https://www.f-b.no/5-59-2409052

https://www.sa.no/5-46-1126778

E6C7D212-8C49-488E-AA71-E7D0239CAF27.jpeg


Kjetil Eriksen, Bilentusiast.
Kontakt forfatteren

Signer dette oppropet

Ved å signere godtar jeg at Kjetil Eriksen, Bilentusiast. vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.


ELLER

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.
Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi må bekrefte at du er et menneske.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål:
Jeg er minst 16 år, og jeg godtar personvernerklæringen til dette oppropet.