Oljefondets investeringer må også kunne gjelde innenlands i Norge

Vi er lei av å høre både tidlig å seint at "Vi har ikke penger".Sigbjørn Johnsens omkved en gang var "Pæng på bok"Ja,det ser vi resultatet av i dag.Norge sparer seg til fant.Du og jeg får merke dette særlig i praksis gjennom mange instanser som går på vår velferd.Pr.idag sliter Norge med et etterslep på ca.800 milliarder kroner p.g.a manglende vedlikehold på f.eks veier,gamle båtparker,tunneller,rasutsatte områder,gamle vogner på jernbanen,offentlig eiendom som skoler og andre hus,osv.....listen er lang.Det spinkes og spares på det vi faktisk trenger i et så rikt land som Norge er.Og vi er gode for 7000 milliarder kroner.Hørt den før?nå er det sånn at føringene for oljefondet IKKE gjelder innenlands.Det er i sannhet våre penger som forvaltes.Hvordan kan du lese om i linken"Investeringer".Underskrifter vil bli overlevert Statsminister Erna Solberg 1.juni 2015 av meg.Del på din privatprofil og sørg for at dette oppropet blir delt på alle sosiale medier som er tilgjengelige i Norge.Dette skal VI få til.Lykke til og takk for at du skrev under.