Nei til nedleggelse av ungdomstrinnet på Forsøl Skole i Hammerfest Kommune

No er det påan igjen

utspillet fra politikerne er vistnok at i denne omgangen vil det bli veldig vanskelig å finne midler for og berge ungdomstrinnet på Forsøl skole.

Vi i styret i Forsøl bygdelag ønsker å levere en samlet appell som sier at hele bygda som en helhet er sterkt kritisk til nedleggelse av ungdomstrinnet ved skolen i bygda. Da dette nok vil være første steg i retningen mot å legge ned hele skole og eventuelt barnehage tilbudet i bygda. Frist for innspill til budsjett forslaget er nå førstkommende fredag 20/11-2020. Vi trenger derfor en samlet stemme fra bygdas innbyggere. Hva tenker bygdas innbyggere om dette? Man bør jo ikke samles og protestere nå i disse coronavirus tider, men kan ikke la dette forslaget bare gå igjennom uten å komme med noen form for innspill.

Inge Myrvang / Forsøl Bygdelag.    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Inge Myrvang / Forsøl Bygdelag. kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.