NEI TIL ÅPNING AV LANDES SKOLE OG BARNEHAGER!!!

Vi har ingen å miste! Nå vil landets ledelse gjenåpne bhg & skoler, når det har smått begynt å flate ut. Men der er ingen grunn til å juble sier dem. Likevel velger dem å teste ut, en gruppe mennesker & se hvilken effekt den har. Så shutdown hvis det kræsjer helt. Hvorfor ikke akseptere fakta, hvorfor ikke holde på det GODE befolkningen har vært m å gjøre SAMMEN ❤️la oss fortsette med den flotte dugnaden vi har til nå, hvorfor sabotere noe som gir delvis effekt? Til man er helt sikre? Håper du vil være med å signere oppropet ❤️ alt vil bli bra igjen, la oss stå sammen 🌈❤️ godt jobbet Norge 🌈❤️

Anita Olsen og Nina Holden    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Anita Olsen og Nina Holden kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.