Kjøp opp ei boligblokk og bruk den som regjeringskvartal.

Erna har lyst til å bruke flere milliarder av kroner fra oljepenga til barna våres for å bruke det på å bygge opp regjeringskvartalet. Så klart så ble ikke folk så veldig glad fordi de bruker oljepenga, men Erna ville rettferdiggjøre det med å spille Breivik kortet.

Jeg har en ide som begge sidene kan like. Hvis vi kjøper opp en boligblokk istedet for å bygge opp regjeringskvartalet, så kan vi spare masse penger, ha mer komfortable kontorer med egne toaletter og dusjer, fine kjøkken til alle, en stor garasje for alle sammen, og hvis noen trenger å sove over natta, så kan de bruke soverommene!

Hvis dere syntes at dette høres en god plan, så vær så snill å signere denne og del den med videre. Dette kommer til å være positivt for alle sammen.

Ludvik Bergum Gulliksen    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Ludvik Bergum Gulliksen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.