JA TIL BETONGPARK I HØNEFOSS!

I flere tiår har skatere som bor i og rundt Hønefoss, ønsket seg et sted å skate. Mange kommuner på Østlandet, har store, flotte betongparker, hvor skatere samles i et godt miljø, på tvers av alder, kjønn og etnisitet.
Skating er en idrett som krever at hjerne og kropp kommuniserer maksimalt, skating er en utfordrende idrett som gir mestringsfølelse, skating er fascinerende, skating er lærerikt, skating er underholdende å se på, skating er en lærerik og sosial arena, hvor utøvere viser hverandre respekt og backer hverandre opp. Gi ditt ja til betongpark, ved å skrive under, og med det det gi mulighet til en øvingsarena for skatere på Ringerike.

Ved å signere godkjenner jeg at Wenche Mosengen Nilsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.