Ja til at eldre kan ha med seg kjæledyret sitt på sykehjem.

Eldreomsorgen i Norge er under all kritikk.Den blir nedprioritert akkurat som dyrevern.Mange eldre som blir sendt på alder/sykehjem blir fratatt det kjæreste de har,nemlig katten eller hunden sin.Det er en skam at vi har det sånn i Norge,og jeg mener dette må vi gjøre noe med.De som er alergiske skulle det blitt åpnet en liten egen avdeling for,og jeg trur at dette ville medført mye bedre trivsel blandt de eldre.Noen plasser har de leid inn besøk av hund/katt,men det er så altfor sjelden.Mange blir værende hjemme altfor lenge før de legges inn også,pga de må kvitte seg med dyret sitt.Og det som skjer da på sykehjemmet,er at de sitter å tenker på åssen dyret har det,og om noen tar vare på det.

Ved å signere godkjenner jeg at viviann oterholt kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.