Signer for et nærbutikktilbud i likhet med Bunnpris og Joker i Kværnerbyen

Hensikt med undersøkelse

Hensikten med denne underskriftskampanjen er å innhente informasjon over hvor mange som ønsker en fungerende nærbutikk i Kværnerbyen og vil gå videre til beslutningstakerne for å få et liknende tilbud som for eksempel Bunnpris og Joker.

Hva ønsker vi å gi dere som bor og jobber i Kværnerbyen?

Vi prøver å gi dere en søndagsåpen butikk med større lokale, bedre tilbud og bedre åpningstider enn det vi har i dag. Vi har endelig fått godkjennelse fra OBOS til å ta i bruk lokalet ved siden av (Ruters pauserom). Dette vil gi dere et mye bedre tilbud med søndagsåpen butikk enn det familiebedriften Kværnerbyen Frukt og Grønt klarer å gi dere i dag.

Bakgrunn

Gere har prøvd å hente inn en kjede i to år (Bunnpris, Spar, Joker eller Nærbutikken) til Kværnerbyen som erstatter Kværnerbyen Frukt og Grønt, men hvor Gere og familien fortsatt kan eie butikken. Dette er ikke så enkelt, fordi akkurat som mange andre bedrifter, vil de større kjedene at man skal ha salgstall å vise til de investerer. Dette er selvfølgelig vanskelig å vise statistikk på, siden utvalget er veldig vanskelig å matche for noen som driver en liten familiebedrift, men vi har en dataanalyse fra 2020 om hvor mange kunder som bruker butikken, potensiale o.l. Konklusjonen var at det var et stort potensiale i butikken.

Hvordan kan du hjelpe oss?

Ved å signere ønsker du å ha en bedre søndagsåpen dagligvarebutikk i Kværnerbyen.

Geresus Tesfaslasea Esaak    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Geresus Tesfaslasea Esaak fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.