Si JA til #stillenatur

Quoted post


Gjest

#11 Scooter i naturen.

2013-11-26 09:16

La oss for all del slippe dette bråket i naturen. Jeg flytter meg ikke på veien, stien eller løypene hvis en slik kommer farende.

Replies

hyttevert

#634 Re: Scooter i naturen.

2013-11-29 09:34:33

#11: - Scooter i naturen.

Husk bare at ikke alle snøscootere er ute på fornøyelsestur. Hilsen en som fikk skistav i trynet på oppdrag for røde kors....

Adam

#707 Re: Scooter i naturen.

2013-11-29 18:35:04

#11: - Scooter i naturen.

Selv om jeg inderlig gjerne skulle sett deg og en snøscooter brake sammen slipper du nok dessverre å flytte deg så mye som en meter. Jeg og familien går mye på ski i Sverige og vi har aldri opplevd noe negativt i forhold til scooter-piloter. Som regel kjører de ganske store buer rundt oss når vi kommer på ski. Negative, usakelige og provoserende innlegg som dette skader saken din mere enn det hjelper.

Synes hele dette oppropet virker ganske lite gjennomtenkt og for å være helt ærlig uten noen som helst argumenter med rot i virkeligheten. Velger derfor å ikke signere dette oppropet selv om jeg er en ivrig ski-entusiast som trives i fjellet sommer som vinter. Jeg ELSKER stillheten, luften og det at man kan være helt alene uten ett menneske å se, MEN den norske fjellheimen er mer enn stor nok for begge parter slik at man med letthet kan velge å ikke omgåes med den andre parten.

Synes dette korstoget mot snøscooterene går over stokk og stein. Mandag morgen melder jeg meg ut av DNT og NKK da FRIFO og DNT ikke vriker til å kjenne sin besøkstid.

Naturen er for alle, ikke bare oss med friske ben.


Gjest

#738 Re: Scooter i naturen.tøvsekk, du må jo ikkje gå i ei scooterløype....

2013-11-29 23:33:22