Si JA til #stillenatur

Quoted post


Gjest

#9

2013-11-26 09:00

Iindividuell frihet - for hvem? Dette minner mer om den sterkestes rett. Utrolig provoserende!

Replies

hilde

#20 Re:

2013-11-26 10:46:51

Hvem er sterkest i vårt samfunn? Iallfall ikke de verdiene det er snakk om her. Overalt er det press på verdier som ikke gir en økonomisk gevinst for noen. Noen må forsvare dem. Mitt inntrykk er at så lenge noe er teknisk mulig, er det vanskelig å stanse. (Som terrengsykling i innerste marka, som ødelegger sårbare skogstier og graver spor.) Men mange får hakeslepp når noen sier at egen utfoldelse ikke kan være grenseløs og opp til  egen lyst: Tenk at noen skal sette grenser for MEG. Uhyre provoserende.. #9: -

 

Vandrer

#107 Re:

2013-11-26 18:18:56

#9: -

Klart motorinteresserte og de som vil holde på med motorisert ferdsel skal få sin plass. Det er mange veier her i landet å benytte. Dessuten finnes det mange tilrettelagte plasser å holde på med fri utfoldelse, slik som crossbaner, rally-baner, etc. Jeg skjønner bare ikke hvorfor motorentusiastene  skal være overalt. Kan de ikke være der de best får oppfyllt sitt ypperste ønske: motordur, eksoslukt og andre likesinnede..?