Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!


Gjest

/ #235

2016-07-24 10:30

Jeg har nå 1 mnd og 2 dagers røykfri tid etter å ha røyket inntil 60 sigaretter daglig i 10 år. Den eneste grunnen til at jeg har greid dette er at jeg har gått over til damp (også kalt e-cigaretter). Damp har vært en fantastisk hjelp til å kutte ut røyken, og ved det nåværende nikotinnivået jeg får i meg via damp, inntar jeg altså 31.5 mg mindre nikotin enn jeg fikk i meg da jeg røyket; fra 42 mg til 10.5 mg daglig - og det går allikevel over all forventning for meg å holde meg røykfri. Jeg bruker mer kraftfulle devices enn de såkalte cig-a-likes'ene da disse pv'ene (personal vaporizers) jeg nå har gått over til å bruke (også kalt mods) har vist seg mye mer virksomme for meg. Jeg er stolt av å endelig kunne kalle meg en ikke-røyker, og er utrolig glad for alle de skadelige stoffene jeg unngår ved å ikke røyke - som potensielt har reddet mitt liv. Tenk på det; røykfri etter 60 sigg om dagen i 10 år! Og alt takket være dampen, og det fantastiske dampemiljøet rundt om i verden som har lært meg så mye, og gitt meg støtte og mot til å våge å stumpe røyken. Allmennheten er snart nødt til å ta damp på alvor som en potensiell livredder!