Sylvi Listhaug må avsettes
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Dette er jo helt i tråd med det mange som stemmer FrP selv ville ha. "folkeavstemninger" der de selv fikk lov å påvirke demokratiet. samme påvirkningen er de ikke like interessert i når det går mot deres egne... "gjør som vi sier, ikke som vi gjør" er visstnok pekepinnen man skal følge.
Re:
Enig med deg i styggskapen som farer frem i form av ideologien islam.
Hat mot alle vantro, drevet mot jøder, drevet mot homofile, kone og barnemishandling satt i system, legalt pedofili forankret i koranen etc.
Re:
Hvis vi ikke skal ha ekskludering og hat, da kan vi ikke ta imot de som vil ha sharia og følger koranen.
Nå har de på det nærmeste utryddet de kristne i midtøsten, og nå kommer de hit med det samme hatet og intoleransen
Jeg skrev under fordi jeg ønsker Sharialover i Norge innen 2020...
Re:
Det er den frie innvandringen som ødelegger dette landet ikke Listhaug,jeg må kalle dere tjukk i hue å lite gjennomtenkt de dere skriver her,hvem er det som skal betale for denne galskapen,det er mange norsketniske ungdommer som sliter med både økonomi å bopel,men innvandrere får alt i boks,det er lov å bruke hode til det formålet det er tenkt til.......
Re:
Det vil jeg også, men hvorfor føler jeg da hat fra muslimer på skolen og i barnehagen som nekter og akseptere min måte å leve på?
De skal slutt på standard mat i skole og i barnehage for den er ikke halal, så barna mine kan ikke spise salami, pølser og annet pga dette. Hvorfor prater du ikke om dette hatet? Skjønner du ikke at det er dette hatet og intoleransen fra muslimer som skaper det hatet du prater om?
Re:
det kan ikke være at nå begynner folk å få nok av intolleranse fra de som kommer til landet da? At vi som bor her hele tiden skal vise toleranse, men får lite eller ingen respons tilbake?
det er jo ingen hemmelighet at det er muslimer som nå kommer til Norge som flyktninger og at det er muslimer som blir dårligst integrert i norge...
Re: Re: Re:
#322: Tobias Lucey (ikke OP) - Re: Re:
Og alle de som urettmessig har kommet til Norge, skal få bli her, eller??
Jeg har signert for at Sylvi Listhaug snarest må avsettes da jeg ønsker Sharia i 2020 og ønsker alle som vil være med i dette arbeidet velkommen til Norge.
Re:
Og de som ikke vil integreres eller ha jobb pga deres trosretning?
skal vi bare ønske de velkomne og la de leve på statskassen?
Re: Re:
Hvorfor er man nazist fordi man er bekymret over at det kommer store folkegrupper som har helt andre verdier enn hva nordmenn har når man vet at mange innen disse folkegruppene er de som kommer til å bli minst integrert av alle som kommer til Norge?
hvordan er islam en rase?
Re:
Alle som ikke vil ha muslimsk flertall i Norge er rasister.
| This discussion has been closed. |
Re:
#8: -
Så du kikket på deg selv i speilet når du skrev dette?