STENG GRENSEN - FOLKEAVSTEMNING
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Ærlig talt tror jeg ikke dette vil føre fram. Norge og Europa er fortapt. Men jeg skriver under for å kunne vite med meg selv når jeg en gang skal forlate dette livet at jeg ikke var en av landssvikerne, jeg var ikke blant de som rev ned alt det som forfedrene våre i generasjoner hadde bygd opp.
Re: Re:
Sier egentlig mer om deg enn han/hun hvis du må trå til et så svakt argument.
- "Du jadde også faktafeil!". Det er "hadde", ikke "jadde".
Selvfølgelig er religionen deres gal, har du i det heletatt satt deg inn i hvorfor de her landene er tredje verdensland? Religionen deres er ikke kun en religion slik som f.ex hinduisme, men også en politisk ideologi (sharia).
Sett deg tilbake på skolebenken du også.
Javisst skal dette skrives under på skulle bare mangle, Merkel som solgte Eu og dermed gravla Europa nei ikke f om jeg vil ha den avtalen videre faen heller alt er finansiert av Saudi samt Medina Muslimer fra Saudia-Arabia Samt Svenske med spillere i Mediana Moskers i Sverige, Godt vi stoppet den Moske med penger gave på ca 0 mill norske for og bygge en moske i tromsø, Noen penger kom også fra sverige men ble stoppet da de kom fra samme finans man med base i Saudia-Arabia med Median muslimer og det Muslimske Brorskap ikke la dere lure nå !!! det kan alerede være for sent!!!!!
Steng grensene no, så eg kan sjå mine barn i øynene om 10 år !
| This discussion has been closed. |