Slå ring rundt kommunelege Jakob Norup
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Ypperlig at noen sier klart ifra hva som foregår bak lukkede dører. Politikerne og barnevernet gjemmer seg bak 'taushetsplikt' og 'skjerming' av familiene, men det er seg selv de beskytter. De støtter hverandre istedenfor å gi service, åpenhet og humanitet til befolkningen.
Det er ellers totalt uakseptabelt at ingen blant kommunestyrerepresentantene er kjent med det som skjer innen bv-etaten.
Re:
#1: - Det er naturligvis personer som ikke er sitt ansvar bevisst, som prøver å stoppe enhver form for kritikk. Det samme skjer innen bv generelt, hvor man benytter både trusler og represalier overfor både totalt uskyldige barn og deres foreldre. Nå må det være på tide å våkne for alt for mange totalt godtroende både menn og kvinner.
Både nasjonalt og internasjonalt problem
Re:
tusen hjertlig takk for at du har valgt å fortelle det vi andre bare har visst, men vi har aldri blitt trodd
gjett om den legenfår gransket "mappa" si av bv nå, skulle han vært så uheldig og glemme og føre inn en egenandel i regnskapet, så står skatteetaten klar til og gi nhan inn, stå på vi trenger sånne sopm deg.
Det er for mange bevis i dag på at STORE SYSTEMER overkjører enkeltmenneske, og dermed bryter MenneskeRettighene og overkjører både skjønn, etikk og moral.
JEG SLÅR RING RUNDT JAKOB NORUP! Og applauderer fordi han våger å gjøre det han SELV oppfatter som rett!!!
Re:
Lar du virkelig være å behandle et Barn som har Diabetes p.g.a Bivirkninger på Insulin? Hvet du hva bivirkninger er på ubehandlet ADHD? Tar du fra Barna brillene å sier " du må lære å lese uten briller "? Gjør du virkelig det,da vet du ikke hvordan det er å leve i 45 år med uoppdaget og ubehandlet ADHD. Men jeg er glad for at mine 6 barn har en mor som har overlevd.
| This discussion has been closed. |