Nei til nedlegging av Jordal Fritidsklubb!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Jeg synes alle som har med dette å gjøre kan visualisere seg selv miste ett fritidstilbud, huske på at alt er i symbiose, og alt kommer tilbake på oss selv, og andre.
Så, utvid fritidstilbudet med mer selvoppdagelse for ungdommen! Så de ikke glemmer seg av å stikker noen ned for en iPhone. Det finnes bedre løsninger enn å nedlegge... Alltid.
Re:
helt enig! helt fantastisk skrevet samt :) uten klubben '' jordal'' hadde jeg måtte gått hjem og blitt der pga kulde og jeg bor ett stykke unna :)
I Tromsø har vi snart ingen igjen...
Mange unge har behov for et sted de kan være etter skolen med venner , her har de noen å snakke med, de har aktiviteter de kan holde på med og ikke minst, hva er alternativet? at de skal være i byen? Oslo s? Mc'donnalds storgata ?
- Tidl. elev på Jordal ungdomsskole, som kjenner miljøet det godt
Hvor faen skal unga gjøre av seg? på gata? kanskje henge rundt i sentrum og rane litt?
Faens idioter.
Jordal Klubben
Jeg gikk ut av Jordal Skole i år, etter å ha gått på denne fantastiske skolen i tre år. Omtrent alle elevene på trinnet har brukt mye tid på klubben, den har gjort så mye for så mange av oss. Uten den hadde ikke samholdet på Jordal Skole vært så bra, og jeg er så taknemlig for at jeg hadde tilbud om å gå på fritidsklubb etter skolen i alle mine tre år på Jordal Skole. Av den grunn unner jeg alle som går på Jordal Skole, og som kommer til å gå der i fremtiden å kunne gå på klubben. Vi er ikke en gjeng med rike ungdommer fra Oslo vest som bor i store hus, de fleste av oss bor i små leiligheter og deler rom med flere søsken. Klubben er vårt eneste sted å være etter skolen, og har reddet mange fra å havne i kriminelle miljøer. Det er en STOR feil å legge ned Jordal klubben, vi trenger den.
gjest
Jeg er selv barn og ungdomsarbeider....YES !!!!Ikke nedlegges Jordal fritidsklubben
| This discussion has been closed. |