HPV-vaksine for gutter inn i barnevaksinasjonsprogrammet
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra HPV-vaksine for gutter inn i barnevaksinasjonsprogrammet-oppropet.
|
Gjest |
#12016-10-11 15:48Likhet for alle uansett legning |
|
| |
|
Gjest |
#22016-10-13 05:08Jeg signerer fordi jeg syns det er viktig at gutter også får mulighet til å beskytte seg mot dette viruset, som kan gi kreft. Så vidt jeg har sett, finnes det ingen naturlig grunn til at kun jenter skal få vaksinen. Gutter får også viruset. Da er det diskriminering å kun gi vaksinen til de som er registrert som jenter. |
|
| |
|
Gjest |
#32016-10-13 07:56Både jenter og gutter bør få lik vaksine gutter får også kreft nedentil. |
|
| |
|
Gjest |
#42016-10-14 16:05Homofile, trans samt hetrofile gutter for den saks skyld fortjener muligheten til denne vaksinen like mye som jenter gjør! Skjønner ikke hvorfor kun jenter har den muligheten, da sjansen for å utvikle kreft er like stor hos gutter som hos jenter. |
|
| |
|
Gjest |
#52016-10-28 17:54Gutter får for svarten ikke livmorhalskreft . |
|
| |
|
Gjest |
#62016-11-01 15:31Jeg ønsker et utvidet gratis tilbud til norske gutter/menn, på lik linje som jenter/kvinner. Ikke kun 12-åringer. |
|
| |
|
Gjest |
#7 Re:2016-11-01 15:35Selvsagt ikke. *sukk* Jeg syns du skal søke på google etter "HPV-virus" "kreft" "menn", då finner du masse relevant som kan lese deg opp på. Deretter kan du slette denne kommentaren din |
|
| |
|
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.