Nei til Fossumbyen
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Det kunne bygges mellom 400 og 500 eindomer men ikke mer.
Re:
Helt enig.
Håper at oppropet lykkes.
Det er en gave til fremtidige generasjoner.
Ta vare på Bærum!!!
Ja til 2000 boenheter.
Nei til Fossumbyen
Bare navnet Fossumbyen bærer bud om hva utbygger her planlegger. Nå må jaggu Bærums politikere opphøre med all nedbygging av dyrkbar mark og annet verneverdig areal. Bærums befolkning får heller eventuelt stå ut litt dårligere kommuneøkonomi grunnet mindre utbygging. Fortetting virker dessverre å være politikeres nye mantra.
Matebussordning vil ikke fungere.
Det må til!
Syntes at Fossumbyen høres interessant ut. Det er et kjempe fint naturområdet som bærer preg av mye friluft og aktivitet. Dessverre er det slike tiltak som må til for at nykommere skal trives og ha et sted å leve også. Slike bebyggelser kan bli utført på forskjellige vis, og jeg tror det vil funke. Jeg er mer skeptisk til trafikkorienteringen og veistandaren. Skal Fossumby bli realitet, må trafikken også "shines" opp. Bedre, større veier, og Røa-krysset vil bli helt korka om det ikke gjøres noe med.
tenke penger... Vi må ha rom rundt oss.
Grønne arealer så vi for beholde ren luft.
Tenk på all biltrafikk som dette medføre...
Jeg trives godt her, akkurat fordi det er
god plass rundt blokkene Sånn vil vi ha det,
for våre barn og barne-barn
Alt for massiv størrelse/type/antall.
Jordbruksareal forsvinner!!
Ser ingen sammenheng i planverket; for mange adm enheter innvolvert (Oslo kommune, Oslo Fylke, Bærum kommune, Akershus fylke). Alle forhold ligger til rette for at dette blir tidenes dårligste plan og gjennomføring. Kanskje verre en Fornebu også ...SKREKK OG GRU!
innflyttere har hatt glede av- og som dette flertallet i befolkningen dermed mister.
| This discussion has been closed. |