Inger Lise Bryhn Skjønberg er en god katte eier.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Inger Lise Bryhn Skjønberg er en god katte eier.-oppropet.

anita angelina

#1

2013-11-11 13:19

Jeg mener at Inger Lise Bryhn Skjønberg er en meget god person mot dyr. Hun gir sine katter et meget godt liv. masse omsorg, kjærlighet og godt stell. La henne få beholde sine katter, det er helt uriktig at hun ikke tar vare på sine dyr. Hun elsker sine katter. Kattene er friske, har nydelig pels, de er kastererte / Steriliserte. De får den beste mat, og alt en katt kan drømme om. Så slutt trakkaseringen av Inger Lise, la henne beholde sine katter.

Gjest

#2

2013-11-11 13:37

sjuka svenska lagar

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2013-11-11 13:51


Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2013-11-11 13:54


Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2013-11-11 14:50


Velg alias

#6 Re:

2013-11-11 14:52

#2: -

Helt enig

runa

#7

2013-11-11 19:52

ikke rettferdig, hun er en god dyre eier

Gjest

#8

2013-11-11 22:14

<3
Ellen

#9

2013-11-11 23:04

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har snakket med Inger Lise på telefonen, hvor hun plutselig sier at "nå MÅ jeg gå, for kattene er vant til å få mat til fast tid!". Eller "jeg må forte meg på butikken og kjøpe mat til kattene før de stenger". Sånn gjør ikke en person som ikke er opptatt av dyrenes velferd.
Frida Jagler

#10

2013-11-12 21:03

Lisen är den mest omtänksamma människa du kan tänka dig, hon ägnar sitt liv åt att se till att andra människor har det bra men framförallt åt att hennes katter ska må bra! De får färsk fisk varje dag! Min katt får torrfoder! Hennes katter är fina och trygga och håller sig så nära Lisen som möjligt! Detta är helt SJUKT att tro att Lisen inte ger katterna det bästa liv de kan få! Helt GALET! När jag åkt bort har det inte varit någon tvekan om vem som passat min kattunge och inte heller ifrån Lisens sida. Hon erbjuder sig för att vara trygg i att min katt har det bra när jag är borta. Detta är en sann djurvän. Punkt slut
Diana

#11

2013-11-12 21:51

Att ens behöva försvara att just Lisen är en god kattägare är ju inte klokt! Hon månar om både människor och djur på ett sätt som få gör. Tyvärr verkar hon vara utsatt för smutskastning av de som bor i hennes grannskap. Och, av det jag sett där med egna ögon, är det dessa som borde granskas istället! Att tänka sig Lisen utan sina älskade katter gör ont i bröstet - det kommer krossa hennes hjärta! Att illvilliga människor kan göra så här är tragiskt. Skäms på er!
Samuel
Gjest

#12

2013-11-12 22:00

Den fina svenska grannsämjan i ett nötskal... Lisens katter har det bra. Det kan omöjligt finnas något belägg för att ta dem ifrån henne! Ta reda på vem som klagat och varför istället, där finns problemet.

Sofia

#13

2013-11-13 15:32

Låt henne ha kvar sina katter!

Gjest

#14

2013-11-13 19:05

JEG ER NABO MED INGER-LISE BRYHN SKJØNBERG OG HUN ER SÅ FLINK MED SINE KATTER HUN ER DEN RETTE KATTE EIER KATTENE HENNES ER STOR FORNØYD DE TRIVES MED HENNE OG ER KNYTTET TIL HENNE SOM HUN ER MED DEM HUN FORTJENER IKKE DETTE DE GJØR MOT HENNE HUN ER EN SÅ GOD KATTE EIER MEN KAN VERE ,DET ER NOE GALE MED DE FOLK SOM SIER NOE ANNET DE KAN IKKE HA DET GODT MED SEG SELV OG LYVE OG LAGE HISTORIER OM HENNE OG KATTENE FOR DE DET ER NOEN SOM IKKE LIKER HENNE DET ER HELT GALT HÅPER DERE SOM GJØR INGER-LISE VONDT GÅR I SKJELLEREN DERE KAN IKKE HA DET GODT ,HILSEN MONA NABO

Gjest

#15

2013-11-13 21:18

lisa... i see she is the person who can have cats.. coz relly she is very good for have this cats and she give all cats very nic life ..

Gjest

#16

2013-11-14 05:53

Dropp hetsingen og slipp sundt folkevett slippe til. Inger Lisen Bryhn Skjønberg er en god katte eier.

Gjest

#17

2013-11-15 05:03

jeg er nabo med inger/lise bryhn skjønberg hun er ett utrolig fin meneske hun er så flink med sin katter hun er den rette katte eier hvordan kan noen være så stygg de ikke kan ha det bra lisen er min gode nabo og hun er flink og hun fortjener ikke noe sånt ,for meg er inger-lise.bryhn skjønberg den rette katte eier .

Gjest

#18

2013-11-16 15:46

har kjent lisen siden 80 tallet i hokksund,jeg drev kattoppdrett,og kjenner hennes glede v alle dyr

Gjest

#19

2013-11-16 22:57

Jeg har kjent Inger Lise siden jeg var 14 år, og kan bekrefte at dette er en utrolig flott person som bruker all sin tid på å gjøre godt for de som er rundt seg.Hun elsker dyr, spesielt katter og de har alltid fått masse kjærlighet, stell og mat. Så om noen kan påstå noe annet så kjenner jeg meg ikke igjen i dette. Da tror jeg bare de er ute etter å lage trøbbel for et godt menneske. Med vennlig hilsen Lise Kristiansen