mot nedleggelse av direkte fly fra værnes tel antalya

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra mot nedleggelse av direkte fly fra værnes tel antalya-oppropet.


Gjest

#26

2016-11-02 21:26

Reiser denne ruten årlig flere ganger da vi bor i Klæbu/Trondheim og har familie i Antalya. Når en reiser med barn er det alltid en fordel med direkte flyvninger.

Gjest

#27

2016-11-03 01:12

Fordi Kristin sa jeg skulle gjøre det . . .

Gjest

#28

2016-11-03 07:30

Har vært fulle fly på omtrent samtlige flyvninger jeg har fløyet på denne ruta, så må ligge noe annet bak nedleggelsen her?... Har leilighet i Tyrkia, så blir mange turer i året på meg og min familie, samt venner. Har tidligere år fløyet via Oslo, og nå blir vi altså igjen "satt tilbake i tid"!? Da skal Norwegian passe seg; for de er ikke eneste lavpris-selskapet som flyr t Tyrkia derifra!! Sjekka dessuten billetter mellom Trondheim og Oslo for et par dgr siden: SAS hadde bedre priser enn de tilbudene jeg fikk som reward-medlem hos Norwegian!! Så håper inderlig ikke Norwegian tenker at d blir en "dobbelt vinn/vinn"-situasjon for de: at vi trøndere først kommer t å kjøpe en billett m de til Oslo, så en ny billett m de videre t Antalya.. Må jeg først nedom Oslo for å komme meg t Tyrkia, skal jeg fanden meg bestrebe meg på å reise med alle andre enn Norwegian!! For dette er slett kundeservice fra deres side.. det slår før el siden tilbake; that's the game!


Gjest

#29

2016-11-07 12:44

Vi er mange fra Trønderlag som har funnet vårt Paradis i Tyrkia. Det blir for tungvint å reise via Oslo for mange av oss, derfor vil vi gjerne beholde tilbudet fra Værnes!