Vi som støtter Sylvi Listhaug

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Vi som støtter Sylvi Listhaug -oppropet.


Gjest

#226

2016-04-30 14:54

Hvem vil vel 1400 år tilbake i tid?
Frihet er menneskets største verdi!

Gjest

#227

2016-04-30 14:56

Ville ønske der var flere som sylvi. Stå på sylvi. Der er mange som støtter deg.

Anonymous

#228

2016-04-30 15:02

Vi trenger folk som er villige til å kjempe for alle oss som er i mot innvandring , og samtidig et talerør for folket mot disse retarderte som i øyeblikket prøver å tilrane seg mest mulig mens de ennå har tid , men la oss tro på karma , eller så blir VI karma !!!

Gjest

#229

2016-04-30 15:04

Dette er viktig å støtte, har ett bb som blir mobbet på skolen....

Gjest

#230

2016-04-30 15:08

hun er den beste politikeren vi har,og skjønner hva det dreier seg om. Hun gjør det hun kan for å syoppe ødelegelsen av Norge.

Gjest

#231

2016-04-30 15:17

SYLVI LISTHAUG GJØR EN FANTASTISK JOBB FOR OSS, NÅ NÅR REGJERINGEN SVIKTER <3 <3

Gjest

#232

2016-04-30 15:57

Fordi hun er det landet trenger nå!

Gjest

#233

2016-04-30 16:07

Fordi jeg støtter folket og landet mitt, respekterer Norske lover.

Gjest

#234

2016-04-30 16:14

For mine barnebarn.

Gjest

#235

2016-04-30 16:19

Fordi Listhaug gjør en fantastisk jobb. Og det gjør hun selv om hele det venstrevridde pressenorge gjør alt de kan for å knekke henne. Stå på Listhaug!
Makan

#236 Re:

2016-04-30 16:34

#9: -  

 Trodde hun var Norges første innvandring og INTEGRERINGS minister, så at hun er den flinkeste som har vært er vel så, for det har aldri vært noen andre


Gjest

#237

2016-04-30 17:00

Mange grunner til at jeg signerer.
Er tydelig at terror, vold, voldtekter, tyveri og arbeidsledighet øker i takt med innvandringen. Det må stilles mye større krav til invandrere enn det gjøres nå, ellers vil Norge og Europa bli som landene invandrere/flyktningene kommer fra. Er allerede store ukontrollerte ghettoer i Europa, det er et stort problem som ikke tas tak i, politi og alle andre holder seg bare borte. Det vil ikke bli bedre av å la innvandringen fortsette som den gjør, tvert imot. Først må disse ghettoene fjernes, så må vi få til integrering som fungerer. Det som skjer nå er bare tull, norske politikere fraskriver seg alt ansvar og gir en haug med penger til organisasjoner som bare ødelegger integreringen, å håper ting skal ordne seg selv. Muslimer har kriget og kranglet om religionen sin i 1400 år, og vi lar de forsette å dyrke den, vi bygger moskeer og lar gale hjernevaskende imamer forsette å hjernevaske unge muslimer. Få imamene tilbake der de kom fra, få kontroll, de har ødelagt nok i verden med sin religion, unge muslimer trenger skolegang og lærdom, ikke fores med Koranen..Hvorfor ikke stoppe krigene der de er, skal vi bare flytte krigene??? Er jo det som vil skje når de blir mange nok i Europa, er derfor ikke muslimer tar tydelig avstand fra terror og ekstremisme, de vet hva det går i, de vet hvor mange ekstreme muslimer som allerede er i Europa, de vet de blir stemplet som vantro og kanskje drept hvis de sier imot ekstremistene. Derfor må det stilles strenge krav til hvem som får bli i Norge, så de forstår at det de er vant til i østen ikke på noen som helst måte tolereres her. Kvinner som blir tvangsgiftet, voldtatt, steinet og innelåst i hjemmet skal ikke skje i Norge, men norske politikere lar det skje, snakker om menneskerettigheter... Hva med kvinners rettigheter til å være frie, gå ut uten å bli voldtatt, nordmenns rettigheter til å gå ut uten å bli banka opp og ranet, retten til å ha sine eiendeler i fred, retten til å jobbe for den norske stat uten at utakknemlige flyktninger skal komme hit å få i pose og sekk uten å løfte en finger??? Neida, "vi må forstå" er det tilogmed nordmenn som får sagt.. Er det som er problemet i landene invandrere/flyktninger kommer fra, ingen gidder å jobbe, er jo klart det må jobbes for å skape verdier, virker som de tror pengene bare har ramlet ned i hue på oss her oppe.. Finnes olje, gull og diamanter i de fleste u-land, er bare korrupsjon som ødelegger.
Det er det som må ordnes opp i, da hjelper det ikke å spre menneskene rundt i andre land, korrupsjonen vil forsatt være der.. Er så tydelig det som i Sverige, at vi må bare få bremset ned her i Norge å heller fokusere på å få fred i landene invandrere/flyktninger kommer fra. Blir ikke lett, for mange tjener haugevis av penger på uroen og elendigheten i u-land. Vi kunne bare ha sett langt etter billige klær, elektronikk og hotell opphold i varmere strøk hadde alle skulle hatt samme lønna som i Norge.. Uansett å slippe inn en haug med flyktninger i Norge kommer ikke til å løse noe som helst, vi vil bare ende opp som et u-land med borgerkrig vi også. Det har allerede skjedd i mange velstående land i østen, er derfor mange av landene ikke tar imot flyktninger, de vet hva som vil skje... Nå har vi Sverige å se på, ville vært dumt å ikke gjøre innvandringspolitikken strengere.

Gjest

#238

2016-04-30 17:05

Venstre populister er en som en kreft svulst med spredning. De ble valgt til å bevare Norge, men gjør det motsatte. Jeg er generelt i mot mobbing.

Gjest

#239

2016-04-30 17:13

Jeg støtter en strengere asylpolitikk da jeg innser at Norge trenger dette av sikkerhetsmessige så vell som økonomiske grunner. Felleskassen/skattepenger er ment til landets innbyggere og skal komme disse til gode. De er ikke ment til folk som flykter av økonomiske eller misjonerende grunner slik vi ser i dag. Derfor gir jeg min fulle støtte til Syliv Listhaug i håp om at sunn fornuft skal nå frem.

Gjest

#240

2016-04-30 17:18

Refererer til tidligere kommentarer, men vil gjerne si at folk med reell politisk makt ikke tør å si hva de egentlig mener pga media, karriere og generell hets. Honnør til Listhaug som ikke viker fra sine meninger uansett.

Gjest

#241

2016-04-30 17:20

Det viser seg at Sylvi Listhaug's motstandarar ikkje evner å forstå alvoret med å ta inn i landet vårt immigrantar med totalt forskjellig kultur og menneskesyn enn den vi nordmenn har.
Eg støttar fullt ut Sylvi Listhaug si forståing av farane med kulturkollisjon og det utrulege pågangsmotet ho viser .
Stå på Sylvi !!! Tre møkka ned over hovudet på mobbarane !!!


Gjest

#242

2016-04-30 17:20

Takk for at du er den du er!

Gjest

#243

2016-04-30 17:50

Fordi Listhaug er den beste politiker noensinne. Hun har handlekraft, er saklig og rolig og står for det hun sier. Hun er min favoritt som statsministerkandidat ved stortingsvalget og jeg er så lei av den hetsen hun utsettes for fra de rød/grønne og deres hær.

Gjest

#244

2016-04-30 17:52

Fordi det representerer den sunne fornuft.

Gjest

#245

2016-04-30 17:59

Sylvi! Need I say more?

Gjest

#246

2016-04-30 18:07

Jeg signerte fordi jeg ikke tolererer mobbing av noen. I tillegg synes jeg hun gjør en jobb det står respekt av. Har ikke stemt FRP noen gang, men vil støtte de som fortjener det uavhengig av parti. All honnør til Sylvi Listhaug for jobben hun gjør. Stå på Sylvi!

Gjest

#247

2016-04-30 18:47

Frp sin politikk er den eneste måten o redde Norge fra ødeleggelse av islam isdeologi som vil innføre sharia og kulturell klæsjj

Gjest

#248

2016-04-30 18:50

Stå på Listhaug, du tør å si det de fleste tenker. Respekt!

Gjest

#249

2016-04-30 20:12

Fordi jeg støtter

Gjest

#250

2016-04-30 20:19

Fordi jeg er eng i det hun jobber med og står for



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...