La Posten på Lindås leve!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra La Posten på Lindås leve!-oppropet.


Gjest

#1

2016-04-12 10:30

Jeg vil gjerne at post i butikk skal fremdeles være på Kiwi Lindås.

Gjest

#2

2016-04-12 11:38

Det er allt for langt å kjøre til Mongstad, og i helt feil retning. Isdalstø er bedre alternativ for der kjører vi forbi flere ganger per uke.

Gjest

#3

2016-04-12 13:44

Veldig bra at noen tar tak og protesterer. Ikke bra at posten forsvinner fra senteret!! Kirsten.


Gjest

#4

2016-04-12 13:46

Fordi jeg har postboks der, og dersom de flytter posten til Mongstad blir ikke posten hentet hver dag, tungvindt å måtte kjøre 22 km for å hente post, noen ganger blir det nok bomtur også men jeg regner med at posten ikke dekker bensin eller busspenger.......! :-(

Gjest

#5

2016-04-12 15:05

Det er hull i hodet å flytte posten vekk fra Dere folket bor....

Gjest

#6

2016-04-13 17:33

Altfor langt og tungvint.

Gjest

#7

2016-04-13 17:46

Jeg tenker på alle på Lindås som ikke har bil.De kommer seg ikke til Mongstad..Dersom det blir nedleggelse.må posten til Knarvik.Dit må alle uansett Der er apotek.bank.pol og en kan tippe på hest.Kivi bør kjenne sin besøkelsestid.Dersom de ikke har post heller.forsvinner resten av kundene.De vil gjøre alt på et sted.

Gjest

#8

2016-04-15 19:28

Dette viser bare hvor liten respekt man har for menneskets behov i hverdagen, det være seg ung eller gammel, det er bare å dure på for vi har jo så gode tilbakemeldinger på at post i butikk fungerer så bra.Nei takk, vi er dessverre den prosenten som ikke fungerer og vi forlanger posten i nærhet av der vi bor, og spesielt innen den kommunen vi bor. Jeg vil boikotte ett postkontor på Mongstad og vil nekte å hente både rekommanderte sendinger, pakker etc. La dem sitte på dem og send det i retur.

Gjest

#9

2016-04-15 19:45

Jeg etterlyser lovligheten av dette vedtaket og vil protestere på det sterkeste mot denne avgjørelsen. Hvorfor skal det koste oss i dette nærområdet store utgifter for å hente daglidags post, pakker etc. og gamle folk må jo ha drosje over store avstander. Hvem gir ledelsen i Posten Norge rett til slike avgjørelser, det vil jeg gjerne vite.Tettsteder hvor man ikke finner samarbeidspartnere som er "billige" nok skal man opprette eget postkontor og ikke overføre problemet så lettvint til hvermansen. Varehandelen på Lindås vil garantert gå ned. Man bør tenke seg om å legge slike forslag ut på høring lenge før det nærmer seg gjenomføring, og tegne nye avtaler før man har lyttet til folket tyder på dårlig ledelse. Nei dette boikotter vi.