STENG GRENSEN - FOLKEAVSTEMNING
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Systemet har knela.
Re: Re:
Det er jo den saken vi burde kjempe for, at Nordmenn kan få hjelp til rettskriving. Men her i Norge er det vist flykninger først, på allt. Men denne karen med skrivefeil kan være Dyssletiker, for allt du hvet. Og skal ikke han og folk som ham ikke få ytre seg, for det er så mange skrivefeil? Heldigvis er vi i Norge, og her på berget er det lov og akseptabelt å ytre seg, selv med skrivefeil!!! Så dette var lavmål fra deg. Hilsen Meg Woffer
Re:
Helt enig med deg der, vil heller ikke ha øst europeere som raner og plyndrer i huset til folk
STENG GRENSENE!!!
Jeg vil at Norge og andre land skal ha kontroll på hvem som kommer til dette landet, potensielle terrorister skal ikke få tilgang til vårt kongerike! Dette er vår jord! Vi vil ha styringa før alt går galt! Plutselig får vi flere Berlin episoder, plutselig Paris, dette vil ikke jeg tillate!! Vil helst avverge en mulig 3. verdenskrig som uansett er på vei!! Jeg vil at vi skal beholde vår norske fine, gode kultur! Jeg kommer desverre ikke til å bo i Norge hvis ikke visse ting blir gjort. Mange fine land i verden!! Vi ser jo hvordan det går, hvor fornøyde asylbefolkninga er, brenner asylmottaket. Ikke skjedd i Norge enda som jeg har fått med meg, men vi har jo eksempler på gater som har brutt i full krig!
https://www.youtube.com/watch?v=oimshetU-Z8 Se og forstå informasjonen her. Flash-Attacks..
Re: Re:
La oss få lov til og skrive feil. Om det plager deg så
er det jo bare og gi svarte i og lese det.
| This discussion has been closed. |