Nekt Donald Trump adgang til Norge

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Nekt Donald Trump adgang til Norge-oppropet.

Adolf Hitler

#1 Dere er en gjeng klovner

2015-12-11 12:09

Stakkars dere. 

Josef Stalin

#2 Re: Dere er en gjeng klovner

2015-12-11 12:55

#1: Adolf Hitler - Dere er en gjeng klovner 

 Burde ikkje du gjere deg klar for vinteren, istedenfor å trolla på nettet?

Metalheart

#3 Re: Dere er en gjeng klovner

2015-12-11 14:47

#1: Adolf Hitler - Dere er en gjeng klovner 

Heisann, Doffy.

Tusen takk for din kommentar som, om enn ubevisst, egentlig bare viser at vi har rett. Ved å gi slike juvenile og usaklige kommentarer som viser din støtte til Donald Trumps rasime og fascisme, rakker ned på de som sier i fra og til alt overmål bruker pseudonymet Adolf Hitler som nett-navn, understreker bare poenget vårt. Stå på, Doffe-gutt, vi trenger all den hjelp vi kan få.

Koz og klemz.


Gjest

#4

2015-12-15 08:09

Donald Trump er bare en stor narr


Gjest

#5

2016-02-06 18:48

Jeg mener at rasistiske ytringer burde tas på alvor, særlig når de gjentas på en så offentlig og åpenbar måte. Trump er en person som ikke kan bidra med noe til det norske samfunnet.
Trump-fan

#6

2016-09-18 14:15

Er det mulig? Hør på dere selv! Tror dere det at dere snakker om erfaring eller? Jeg synes det er veldig dumt at folk tar det så tungt på det at Donald Trump kan bli president. For det første, så har ikke president-arbeidet med den nye kommende presidenten begynt ennå. For det andre, så tror dere at han vil feile som president. Og for det tredje, hvordan vet dere alt dette før det hele har begynt? 

 

Jeg synes at Trump i alle fall kunne fått prøvd seg i det minste som president. Dette er min mening, jeg vet det er mange som er uenige i dette, men det bryr jeg meg IKKE noe om i det hele tatt. 

 

Det faktisk ingen som må ha erfaring i den første tiden, og det mener jeg!! Uansett hva arbeidet går ut på! 

Skal Trump feile slik mange tror, så er det ingen som helt sikkert vet det ennå at det kommer til å skje. 

Han er faktisk en vanlig mann som og menneske som akkurat deg og meg, som har sine drømmer, kan det være så jæv.... vanskelig å forstå?? 

Det er sikkert mange av dere skeptikere der ute som også har drømmer, hadde DERE likt å fått deres drømmer boikottet?????

 

Jeg synes det er skuffende av dere og snakke slikt bak ryggen på Trump! 

 

Og uansett, gjør Trump feil, så er det et ordtak som heter seg det, "at man lærer av sine feil". Og om han passer som president er det ingen som vet per i dag. Og skal det i den retningen helt ned til bånn, da er nok klart at folk tenker seg om før neste valg.

 

MEN VÆR SÅ SNILL OG IKKE TA KONKLUSJONEN PÅ FORHÅND!!!!