Lunde Skole 1-3 klasse, Skolebytte

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Lunde Skole 1-3 klasse, Skolebytte-oppropet.


Gjest

#1

2015-11-08 11:07

Jeg er veldig fornøyd med den skolen mitt barn går på og tenker ikke dette er til beste for henne. Ny skole, rask avgjørelse- hvor forberedt kan de være? Nye lærere, evt omtriksing med klassen, lengre skolevei, farligere/ ikke klar skolevei, vi var lovet Noe annet, de skal tilbake igjen om 3 år, fikk allerede nye lærere i år.

Gjest

#2

2015-11-08 11:16

Fordi jeg mener at barna som nå har det trygt og bra på lunde fortjener å fortsatt ha en bra skole. Mener og prosessen virke lite gjennomtenkt og er lite fundamentert i verdier og etisk refleksjon noe som er stavanger kommune krever av sine ansatte.

Gjest

#3

2015-11-08 12:36

Jeg syns dette skole bytte strider mot alt rektor på Lunde skole har "lovet" oss foreldre! Det virker som en dårlig gjennomtenkt plan! Det er barna dette går utover , noen barn med større utfordringer i skole hverdagen enn andre , er Skeie klar for disse barna ? Det var det som var så trygt med Lunde , mindre skole ! Tryggere! Skole veien er heller ikke noe å rope hurra for ! Nei , dette er bare trist!

Gjest

#4

2015-11-08 17:46

Denne avgjørelsen er ikke til barnas beste. De går på den beste skolen, og har trygge omgivelser og blir tatt godt vare på når de er på skolen!
Gjest

#5 Er man klar over hva man gjør?

2015-11-10 19:23

Er de sentrale politikere i Stavanger kommune og bydelsstyret klar over hva de gjør og vedtar. Kommunen har jo som nettopp skrevet om sin dårligere økonomien for 2016. Dette skole bytte nå - strider mot alt Rektor på Lunde skole har "lovet" oss foreldre ved flere anledninger. I tillegg finnes det jo ingen plan pr dd!

Det er ikke for sent å snu - da vedtaket ikke er besluttet!


Gjest

#6

2015-11-10 19:36

For de jeg er motstander av flytting nå og mine egne barn blir rammet.