STOPP barnevernets manipulasjon av barn i fosterhjem.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra STOPP barnevernets manipulasjon av barn i fosterhjem.-oppropet.


Gjest

#1

2015-07-09 09:49

Hater urettferdighet

Gjest

#2

2015-07-09 21:13

Fordi jeg synes barnevernets metoder har gått alt for langt.idag kan du bli fratatt omsorgen for bagateller. Idag er barn statens eiendom.vi er bare avlsdyr i produksjon for staten. Slik kan vi ikke ha det. Andre land i verden ser med avsky på oss. Det trenges!

Gjest

#3

2015-07-14 08:20

Min datter manipuleres i sitt fosterhjem, dette er et tema som berører meg og mitt barn direkte.

Gjest

#4

2015-07-14 11:02

Nokk er nokk Barnevernet stjeler barn under feile grund lag ingen dom eller rettslige krav kan få barna hjem .Barna lider og dens foreldre .Hva vil framtiden bringe ??.

Gjest

#5

2015-07-14 21:04

Hvorfor blir barn fratatt frihet, og kontakt med sin egen familie..

Gjest

#6

2015-07-15 12:04

Barnevernet gjør så mye feil.De driver med sykist terror mot mennesker.

Gjest

#7

2015-07-16 10:03

Fordi jeg ønsker at Staten Norge skal følge sine egne lover og regler og ikke MINST Europeiske menneskerettigheter... Vil ha rettssikkerhet for både biologiske foreldre og familie samt det berørte barnet. Jeg vil vite hvorfor den Norske stat tar seg den frihet å behandle egne borgere ved å bryte rettssikkerheten detes.... Blandt annet...,

Gjest

#8

2015-07-16 13:18

Rettsvern for barna

Gjest

#9

2015-07-17 17:09

Jeh signerte fordi at Barnevernet i Namsos som mine barn er under gjør nok akkurat det her med dem to yngste barna mine. Likeså tilsynsfører ved samvær, samt fosterhjem til nest yngste og da sakkyndig var å snakket med dem. Da bodde begge i samme fosterheim men nå er dem blitt skillt så har ikke kjennskap til fosterheim til min yngste.

Gjest

#10

2015-07-18 07:43

Jeg har selv opplevd hvordan bv opererer.......

Gjest

#11

2015-08-02 08:37

Signerer fordi det er for mange tragiske skjebner en leser om og hva med alt som ikke kommer frem. Det er skremmende hvordan barn og foreldre behandles. Barna mister som oftest hele sitt nettverk,hvorfor skal de det ? Hvorfor må de flytte 2-25 ganger,ikke alle men en stor prosent. Hva falt har barna gjort ?

Gjest

#12

2015-08-06 02:54

Får barnevernet i Norge vernet ikke barn!

Gjest

#13

2015-08-06 05:46

Noe MÅ skje med barnevernet!

Gjest

#14

2015-08-08 14:45

Pågrunn av att dette gjør barnevernet hver dag og manipulerer barnene og sier hva dem skal si i samtaler med de offentlige,min sønn som er i fosterhjem har sagt tidligere att han lurte på hva barnevernet ønsket han skal si og det sier seg selv det,gjør ikke barnet det så får det følger for dem

Gjest

#16

2015-08-17 06:22

Er barnevernskadet bestefar.
Xtie

#17

2019-03-16 21:21

Jeg signerte fordi jeg vil stå for mine rettigheter som mor, og jeg håper alle mødre / foreldre gjør det samme.
De tar sønnen min januar 2019 og datteren min Mars 2019 og kjemper fortsatt for å få dem tilbake.
Dette ble sett i mitt tilfelle.
 styres gjennom instruksjon, manipulering og ulike former for sanksjoner dette er ikke riktig.
Barnevern bryter mor / foreldre hjerte. De har gjort det igjen og igjen, og hvis de virkelig tok seg tid til å tenke på hva de gjorde, kan det skremme dem å se virkeligheten av hva de gjør på familier så de tenker ikke på det. Barnevern har ingen empati som bare ønsker å skille barn fra sine familier.

Det er vondt å høre at barn som blir flyttet til "fosterhjem / institusjon" stiger i Norge. Og mange barn dør av en eller annen grunn " OMSORGSSVIKT ", og hvem som er ansvaret for barnas død?

Mine sterke mening sier at det er bedre å holde barn i huset, med sine egne familier.

Jeg sier dette , Mødre / Foreldre det er barna våres , det er vi som førte dem til denne verden, ikke barnevernet. Familien har stor verdi for samfunnet vårt , og vi må stå sammen beholde barna våres.
I vår samfunnet i dag familien vurdere å være uten verdi og det er skremmende. Mødre / foreldre våkne opp la oss støtte/ hjelpe hverandre med barnevernstiltak mot vår Land.